Úvodný 50-minútový diel Farma – Začíname sledovalo 217-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri trhovom podiele 24 percent. Pre Markízu ide v súčasnosti o nadpriemerný share v prime-time, no z hľadiska ratingu o dosiaľ najslabší štart Farmy.
V 12+ mala reality šou 357-tisíc divákov a trhový podiel 20,7 percenta. Na porovnanie pred rokom mal začiatok Farmy podiel 31 percent v oboch hlavných cieľových skupinách a sledovanosť 317- respektíve 554-tisíc divákov v širšej cieľovke.
Repríza Inkognita, s ktorého prvou polovicou sa Farma prekrývala, evidovala 147-tisíc mladších divákov (20,7 %) a 294-tisíc celkovo (21,8%).
Joj bola vo štvrtok večer lídrom pred začiatkom Farmy s premiérovým dielom Inkognita, ktoré sledovalo 303-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (26,7 %) a 551-tisíc v 12+ (25,9 %).
Dobre vedieť! na Markíze so začiatkom o 20:30 malo 220-tisíc mladších divákov pri podiele 19 percent, v 12+ to bolo 363-tisíc divákov (16,7 %).
Najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV Joj, ktoré si pozrelo 335-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (30,6 %), v širšej 12+ išlo o 701-tisíc ľudí (32,9 %).
Televízne noviny Markízy s o polhodinu skorším štartom mali 237-tisíc mladších divákov (22,7 %) a 517-tisíc v 12+ (25,3 %).