Farma a Sedem sa z väčšej časti prekrývali – reality šou štartovala na Markíze skôr – o 21:40, Sedem sa začalo o 21:45 hoci v programe ho Joj avizovala až o desiatej. Sedem potom finišovalo krátko po 22:45, Farma pred 23. hodinou – Joj do relácia zmestila dva reklamné brejky, Markíza tri.

V širšej cieľovke 12+ namerali peoplemetre Farme 306-tisíc divákov pri trhovom podiele 19,7 percenta. U celého publika malo mierne navrch Sedem s 315-tisíc divákmi a podiel 20,5 percenta.

V skoršom prime-timeovom slote viedla Joj s Inkognitom, ktoré bolo s 288-tisíc mladšími divákmi (share 26,8 %) najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke. Celkovo malo 512-tisíc divákov (24,8 %).

Dobre vedieť! malo po 20:30 na Markíze 201-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,5 %) a 355-tisíc v 12+ (17 %).

Jednotka vo štvrtok večer zaradila film Žena s odhodlaním, ktorí si pozrelo 161-tisíc divákov (8 %), z toho 67-tisíc spadalo do cieľovky 12 – 54 (6,4 %).