Úvodnú časť zo štvrtka 28. augusta s podtitulom Začíname videlo 311-tisíc divákov v komerčnej cieľovej skupine 12 – 54. Trhový podiel dosiahol 31,8 percenta.

Vlani, keď Farma štartovala v nedeľu, sa formát uviedol ratingovo o čosi silnejšie – prvý diel videlo 340-tisíc divákov, share bol ale pred rokom nižší (30,7 %). Piata Farma mala v úvode rovnaký počet divákov ako tretia séria – jej začiatok 7. septembra 2012 tiež videlo 311-tisíc mladších divákov.

Štvrtková epizóda Farmy sa stala najsledovanejším programom dňa, v rebríčku o symbolických tisíc divákov odsunula aj Búrlivé víno, ktoré malo po 20:30 trhový podiel 30,2 percenta. Iná bola situácia v univerzálnej cieľovke 12+, kde malo Búrlivé víno vyše 660-tisíc divákov, Farma 533-tisíc.

Joj vo štvrtok namiesto Paneláka vysielala v primetime film Neserte nám pestúnku, ten podľa informácií Mediálne.sk sledovalo 171-tisíc divákov pri podiele 17,2 percenta (12 – 54).

V piatok na výročie SNP bola najsledovanejším programom dňa česká komédia Slunce, seno, erotika, ktorú na Markíze v 12 – 54 sledovalo 245-tisíc divákov. Share dosiahol 26,2 percenta. Ratingovo zhodný výkon dosiahla Joj so spravodajským formátom Šport, ktorý videlo 244-tisíc mladších divákov, trhový podiel bol na úrovni 28,5 percenta.

V hlavnom vysielacom čase po 20. hodine bola Joj dvojkou s filmom Do hlbiny, ten podľa peoplemetrov sledovalo 147-tisíc divákov, share v 12 – 54 bol 16 percent. RTVS v premiére na Jednotke uviedla film Krok do tmy, ten si z programovej ponuky vybralo 81-tisíc mladších divákov (share 8,5 %), v 12+ ich bolo 177-tisíc (10,4 %).

Premiérovú produkciu ponúkla Jednotka aj v sobotu, hodinovú minisériu Mojepovstanie.sk sledovalo 102-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (10,7 %) a 173-tisíc celkovo (10,0 %).

Aj v tomto prípade bola Jednotka trojkou na trhu. Zvíťazila Markíza s filmom Rukojemníci (211-tisíc divákov, share 22,3 % v 12 - 54), Joj kontrovala snímkou Gulliverove cesty (135-tisíc divákov, share 14,3 % v 12 – 54).

V nedeľu si komerčné stanice znova zopakovali filmový súboj, opätovne s lepšími číslami pre Markízu. Hnev titanov pozeralo 318-tisíc divákov pri podiele 28,5 percenta, 12 kôl na Joj uprednostnilo 193-tisíc mladších divákov (18,0 %).

V primetime uviedla Markíza na stanici Doma aj druhý nakrútený diel Hitovice, ktorému sa darilo oveľa menej ako premiére nasadenej na Veľkú noc. Hudobná relácia zaujala 59-tisíc divákov v 12 - 54 (5,4 %), 124-tisíc  v 12+ (6,3%). Oproti tomu prvú časť formátu v apríli tohto roka videlo dovedna 258-tisíc divákov a podiel sa vtedy v 12+ vyšplhal na 11 percent, vyšší bol aj v 12 - 54 (7,5 %).

V pondelok večer bolo najsledovanejšie Búrlivé víno, ktoré proti sebe nemalo konkurenciu Paneláka. Dosiahlo „štandardný“ výkon s ratingom 11,3 percenta (366-tisíc divákov) pri podiele 28,3 percenta.

Joj na Deň ústavy v premiére uviedla novú sériu seriálu Vikingovia. Tí mali po 20:30 share 12,5 percent a priazeň 162-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54.

Ďalšia premiéra RTVS, česko-slovenský film Lidice, uhrala v 12 – 54 pre Jednotku nadpriemerných 11,2 percenta. Snímku sledovalo 138-tisíc divákov z komerčnej cieľovky a 201-tisíc v 12+ (share 9,6 %).

Pondelková časť Farmy – Deň prvý zaujala 304-tisíc divákov, trhový podiel dosiahol 29,5 percenta. Druhú časť Vikingov z nasadenej dvojporcie v tom čase na Joj sledovalo 112-tisíc mladších divákov (share 11 percent).

Od soboty do pondelka boli najsledovanejším programom dňa Televízne noviny na Markíze s najvyšším trhovým podielom v pondelok – 40,1 percenta.