Markíza začiatok novej Farmy „vybavila“ za 35 minút. U mladšieho publika bola relácia so začiatkom o 21:50 najsledovanejším programom dňa. V 12+ mala 554-tisíc a share 31 percent.
Čísla prvej časti boli lepšie ako v prípade predchádzajúcej série, ktorá vlani štartovala v auguste – ešte koncom letných prázdnin, keď je pri televízoroch menej ľudí. Vtedy si úvod reality šou pozrelo 247-tisíc mladších divákov (28,9 %) a 417-tisíc v 12+ (27,8 %), program sa vysielal vo štvrtkovom slote o 22:00.
Siedma Farma sa čo do počtu divákov v prípade prvej epizódy priblížila piatemu ročníku – jeho štart v roku 2014 sledovalo 311-tisíc divákov v 12 – 54 a 533-tisíc v 12+.
Markíza bola v piatkovom prime-time lídrom aj s ďalšou reality šou Svokra, tú po 20:30 videlo 557-tisíc divákov (27,3 %), z toho 294-tisíc mladších (26,2 %).
Joj konkurovala po 20:35 filmom Okrsok 13: Ultimátum, ktorý uprednostnilo 195-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,5 %) a 289-tisíc v 12+ (15,3 %).
Na Jednotke šla v piatok večer prvá z „veľkých“ predvolebných diskusií kandidujúcich strán. Priamy prenos z bratislavského Ufa sledovalo 177-tisíc divákov (8,7 %), v 12 – 54 bolo 73-tisíc divákov (6,5 %).
V sobotu večer bola výkonnosť komerčných staníc vyrovnanejšia. Markíza mala tesne navrch u mladšej cieľovky, Joj zvíťazila u univerzálneho publika.
Snímku Transformers: Zánik trvajúcu až za polnoc sledovalo po 20:30 na Markíze 236-tisíc divákov v 12 – 54 (23,7 %) a 270-tisíc v 12+ (16,2 %). Celebritnú verziu Moja mama varí lepšie ako tvoja uprednostilo na Joj 219-tisic divákov z komerčnej cieľovky (17,7 %) a 345-tisíc v 12+ (16 %).
Jednotka konkurovala tradičnou sobotnou ponukou, z nej najsilnejší bol formát Nečakané stretnutia so začiatkom o 20:25. Reláciu videlo 296-tisíc divákov (13,4 %), z toho 80-tisíc mladších (6,4 %).
Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny na Markíze, sledovalo ich 299-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (28,1 %) a 584-tisíc v 12+ (29,6 %).
V nedeľu bola v hlavnom vysielacom čase lídrom v univerzálnej cieľovke Jednotka so seriálom Kolonáda – videlo ho 412-tisíc divákov (17,8 %). V 12 – 54 mal 135-tisíc divákov a miesto trhovej trojky (10,3 %).
U mladšieho publika bola lídrom Markíza so snímkou Útek z väzenia, sledovalo ju 305-tisíc divákov (27,4 %) a 404-tisíc celkovo (21,2 %).
Film Magic Mike: Bez nohavíc si na Joj zvolilo večer 215-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (19,1 %) a 277-tisíc z univerzálnej (14,4 %).
V nedeľu u divákov rezonovali aj záverečné predvolebné debaty na Markíze a Ta3. Diskusiu Voľby 2016 piatich najsilnejších strán z predvolebných prieskumov videlo na Markíze po 13:00 dovedna 370-tisíc ľudí (25 %). V 12 – 54 sa debata zaujímala 190-tisíc divákov (22,2 %).
Predvolebná diskusia V politike na Ta3 Zdroj: Ta3
Dvaapolhodinovú diskusiu V politike rozdelenú na Ta3 do dvoch blokov sledovalo po 10:45 238-tisíc divákov (19,1 %), 83-tisíc z nich spadalo do komerčnej cieľovky (11,9 %).
Na čele ratingového rebríčka boli v nedeľu Športové noviny na Markíze so 407-tisícovým publikom (31,8 %). V 12+ mal športový súhrn 641-tisíc divákov (27,8 %).