Vyvrcholenie piatej série Farmy videlo 421-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov. Celkovo reláciu sledovalo 781-tisíc ľudí, vďaka čomu bola reality šou jasným trhovým lídrom a zároveň najsledovanejším programom dňa.
Pokiaľ ide o porovnanie posledných dielov Farmy v tomto roku a v predchádzajúcich sériách, finále piatej edície dosiahlo najnižší výkon. Vlani finále šou sledovalo 475-tisíc mladších divákov (čo bolo maximum v rámci 4. série), pred dvomi rokmi to bolo 547-tisíc.
Celkovo ale Farma fungovala Markíze stále nadpriemerne. Všetky časti, ktoré televízia tento rok nasadila od 28. augusta, videlo v priemere 299-tisíc divákov (12 -54), pričom priemerný share v komerčnej cieľovke dosiahol 30,4 percenta.
Znamená to, že Farma 5 s priemerným ratingom 9,2 percenta v 12 - 54 bola dokonca sledovanejšia ako štvrtá séria, keď priemer dosiahol 8,7 percenta. Aj priemerný share bol tento rok vyšší, vlani dosiahol 28,3 percenta v obchodne dôležitej cieľovke.
Reality šou oslovuje aj staršie publikum, v 12+ bol priemerný tohtoročný výkon formátu 565-tisíc divákov pri trhovom podiele 32,8 percenta.
Panelák na Joj pri štvrtkovom finále Farmy uprednostnilo 175-tisíc mladších divákov, share dosiahol 14,1 percenta. V 12+ išlo o 284-tisíc divákov (13,0 %).
Nad svojím priemerom bola vo štvrtok po 20:20 aj Jednotka s filmom Nevera po slovensky. Ten sledovalo 113-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (9,2 %) a 210-tisíc v 12+ (9,7 %).
Pred krátkou prestávkou vysielala Markíza vo štvrtok podvečer aj poslednú časť seriálu Chlapi neplačú. Ten od 17:50 sledovalo 206-tisíc divákov v 12 – 54 (24,6 %) a 442-tisíc v univerzálnej cieľovke (27,5 %). Seriál novými časťami pokračuje od 29. decembra.