Farma 2 sa blíži, Markíza spúšťa casting

Televízia Markíza dnes začala zháňať súťažiacich do druhej série úspešnej reality šou Farma. V jej self-promo blokoch sa vo večerných hodinách začala objavovať náborová upútavka.

"Bolo to drsné, teraz to bude ešte drsnejšie. A mrazivejšie. Ak máš odvahu stať sa jedným z nových farmárov a trúfaš si prežiť ešte dlhší čas v ešte drsnejších podmienkach na našej novej farme, prihlás sa na casting - www.markiza.sk/farma. Možno práve ty dostaneš šancu ukázať celému Slovensku, čo v tebe je a napokon vyhráš neuveriteľných 50-tisíc eur. Farma, bude to drsné," vyzýva v spote trhový líder.

Z upútavky vyplýva, že po letnej verzii Farmy teraz Markíza chystá zimnú. Kým do prvej série hľadala súťažiacich vo veku 20 až 50 rokov, teraz je už podmienkou iba plnoletosť. Záujemcovia musia na webe formátu vyplniť rozsiahly dotazník. Okrem podrobných osobných údajov a fotografie televíziu zaujíma aj to, či adepti majú stáleho partnera, aká udalosť najviac ovplyvnila ich život či kde vidia sami seba o päť rokov. Prihlasovať sa môžu do 22. novembra 2011, castingy sa následne uskutočnia v priebehu decembra.

Farmu 2 bude pre Markízu opäť vyrábať jej dvorná produkčná spoločnosť MediaPro Entertainment Slovakia, desať vybraných súťažiacich by jej malo byť "abolútne" k dispozícii medzi 1. februárom 2012 a 1. májom 2012. Je preto zrejmé, že Markíza s formátom ráta do druhej polovice sezóny.    

Farma 2 sa blíži, Markíza spúšťa casting

Prvá séria Farmy sa stala diváckym hitom v letnom medzisezónnom období. Priemerne ju podľa webu Marketér.sk sledovalo 42,1 % divákov zo strategickej cieľovej skupiny 12-54, pričom Markíza mala v tom období priemernú výkonnosť 30,7 %. Šou vyvrcholila 11. septembra 2011 veľkým finálovým priamym prenosom, ktorý s podielom 42,5 % porazil druhý castingový diel ťažiskového projektu TV Joj Česko Slovensko má talent (32,6 %).

Farma je licencovaný formát švédskej produkčnej spoločnosti Strix Television s pôvodným názvom The Farm. Má už za sebou niekoľkoročnú históriu, predaný bol do takmer 50 krajín vrátane Veľkej Británie, Nemecka, Talianska, Španielska, Švédska, Kolumbie či Slovinska. Patrí k najúspešnejším formátom firmy.