Nedeľa 4. marec 2012
Druhá séria reality šou Farma odštartovala na Markíze v nedeľu večer úspešne. Úvodné vydanie si pozrel každý druhý divák zo strategickej cieľovej skupiny 12-54, zaznamenalo vysoko nadpriemerný rating 17,3 % i trhový podiel 49,9 %. Podľa tlačovej správy pritiahlo k obrazovkám 819-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Markíza využila nábeh po svojom ťažiskovom projekte Hlas Česko Slovenska (17,4% / 41,5 % v 12-54) a udržala si diváka. Pomohol jej aj dlhý reklamný brejk na konkurenčnej Joj v čase, kedy bez komerčnej prestávky hneď po Hlase nasadila Farmu. Spevácku šou si podľa tlačovej správy pozrelo 861-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Joj si v konkurencii premiérových šou udržala na svoje pomery uspokojivý výsledok s reprízovou českou komédiou Kameňák 2 (23,4 % v 12-54), nasledujúci film Vtákomlátič (16,9 % v 12-54) už klesol do hlbokého podpriemeru stanice.
Verejnoprávna Jednotka STV úspešne ponúkla alternatívu v podobe filmu Tanec s vlkmi (11,0 % v 12+ a 9,5 % v 12-54). Na Dvojke prepadol priamy prenos z odovzdávania hudobných cien poslucháčov sesterského Rádia_FM Radio _Head Awards 2011 (0,7 % v 12+ a 0,7 % v 12-54). Vyrovnané výkony zaznamenali československý komediálny seriál Slovácko sa nesúdi (4,2 % v 12-54) na Plus a film Sila vôle (4,1 % v 12-54) na Doma.
Sobota 3. marec 2012
V sobotu večer bola jednotkou na trhu slovenská premiéra filmu Harry Potter a Polovičný princ, ktorý si podľa tlačovej správy pozrelo 35,0 % divákov zo strategickej cieľovej skupiny 12-54. Joj zaznamenala s konkurenčnou premiérou akčnej snímky Útek do Mexika podpriemerný trhový podiel 18,0 %.
Vo svojej primárnej cieľovej skupine 12+ bola v čase vysielania emotívnej šou Pošta pre teba (23,2 % v 12+ a 10,7 % v 12-54) trhovým lídrom Jednotka. Menšie stanice Doma a Plus zaznamenali aj v sobotu vyrovnané výkony, Doma odvysielala romantický film V Údolí divých ruží: Lásky sa nevzdám (5,9 % v 12-54) a Plus dva reprízové diely komediálneho seriálu Profesionáli (5,1 % a 6,2 % v 12-54).
Piatok 2. marec 2012
Joj v piatok večer nasadila pilotný diel novinkového docu-soap formátu Extrémne rodiny (28,2 % v 12-54), ktorý jej v čase vysielania zabezpečil pozíciu trhového lídra. Nasledujúci štart druhej série nemeckej šou Geissenovci si pozrelo 24,3 % mladších divákov. Premiéra českého filmu Kajínek na Markíze zaznamenala iba priemerný výkon 27,3 % v 12-54, výrazne si polepšil po skončení Extrémnych rodín.
Zdroj: TV Joj
Jednotka STV namiesto pôvodne plánovaného eventu Autoškola národa operatívne nasadila reprízové vydania zábavných relácií Kaviareň Slávia (11,1 % v 12+ a 6,6 % v 12-54) a Kto hovorí pravdu? (9,5 % v 12+ a 6,3 % v 12-54), ktoré zaznamenali nadpriemerné výkony. Stanica Plus nasadila podpriemerne výkonné reprízové vydania reality zoznamky Farmár hladá ženu (3,7 % v 12-54) a dokumentárnej série Ice Road Truckers (3,5 % v 12-54), ženská Doma zas dve archívne vydania šou Vilomeniny (3,5 % a 4,3 % v 12-54).
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.