Na Markíze sa aj tento týždeň darí špeciálom kulinárskej šou Bez servítky, v ktorých účinkujúci exsúťažiaci z úspešnej reality šou Farma. Utorkové vydanie si podľa tlačovej správy pozrelo v strategickej cieľovej skupine 12-54 vysoko nadpriemerných 35,2 % divákov a stalo sa celkovo najsledovanejším programom dňa.
Konkurenčná Joj od pondelka nasadila súdnu šou Extrémne prípady, nízkonákladový spin-off podvečernej Súdnej siene určený do hlavného vysielacieho času. Utorkový diel dosiahol podpriemerný trhový podiel 19,3 % v 12-54.
Zdroj: TV Joj
Aj pondelkové Bez servítky - Farma (34,0 % v 12-54) bolo podľa tlačovej správy najsledovanejším programom dňa, Extrémne prípady odštartovali s obdobným výkonom ako dosiahli v utorok.
Výpravný český kriminálny seriál Expozitúra (24,6 % v 12-54) odštartoval napriek priaznivému diváckemu nábehu po farmárskom Bez servítky s podpriemerným výsledkom. Neuspeli ani nasledujúce Nočné Televízne noviny (17,1 % v 12-54) a film Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (24,1 % v 12-54).
Joj na Extrémne prípady nadviazala novou sériou kriminálneho seriálu Hawaii 5.0 (22,4 % v 12-54), nadpriemerné výkony zaznamenali seriál Kosti (28,6 % v 12-54) a reality šou Hotel Paradise (24,7 % v 12-54).
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.