Extrémne premeny sa zaradili k k ratingovo najsilnejším reláciám Markízy v jesennej sezóne, televízia si však čoskoro minie 11 nakrútených častí.
Licencovanú šou o premenách ľudí nahradí v programovej štruktúre iný kúpený formát, tentoraz o premene obydlí – Šťastný domov. Reality šou uvedie Markíza od 21. novembra, vyhradený má hodinový priestor. O 21:30 po nej pôjde Farma.
Šťastný domov vysiela Markíza „po kúskoch“, najprv reláciu uviedla vlani v júni, keď divákom ponúkla štyri časti v stredajšom prime-time.
Aj ďalšie štyri diely išli mimo hlavnej sezóny – tento rok v januári. V utorkovom slote zaznamenali priemernú sledovanosť 207-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 17,2 percenta. V 12+ mal program 325-tisíc divákov (14,6 %).
V relácii moderátorka Jana Hospodárová a jej tím vylepšujú príbytky ľudí, ktorí sa dostali do ťažkej životnej situácie a ich vlastné finančné zdroje im nepostačujú na to, aby svoje bývanie vynovili.
Formát s názvom Home Makeover Markíza získala od spoločnosť Constantin Entertainment, s ktorou spolupracovala aj na iných projektoch. Program sa vysielal aj v Srbsku, Poľsku, Bulharsku či Grécku.
Okrem Šťastného domova sa v novembri do štruktúry Markíza vracia Chart Show (od 15. 11.), v pondelok večer v aktuálnom týždni odštartovali premiérové diely skeč-šou Kredenc. V nedeľnom prime-time po konci Let's Dance bude Markíza vysielať filmy.
Čo sa týka finišujúcich Extrémnych premien, Markíza zatiaľ výrobu nových častí nespomínala – program nefiguruje ani v budúcoročných plánoch televízie. Markíza avizovala prípravy podobného formátu podľa britskej predlohy – Do roka a do dňa. Odkedy však z projektu vycúvala Evita Urbaníková, je okolo relácie ticho. Ani tento formát neuvádza televízia v budúcoročnej programovej ponuke.