Rozsiahly televízny program, na ktorý stavia týždenník Eurotelevízia vo svojej printovej podobe, chce jeho vydavateľ Bauer Media SK zužitkovať aj na internete.
Spoločnosť spustila v tých dňoch nový web s odlišným názvom ako samotný týždenník. Stránka TVplus.sk obsahuje programovú ponuku desiatok televíznych staníc.
Značka Eurotelevízia je celkom v úzadí, web obsahuje len „páči sa mi to“ plugin z Facebooku, ktorým môžu používatelia „lajknúť“ profil týždenníka na sociálnej sieti. Doménu Eurotelevizia.sk vydavateľstvo aktívnejšie nevyužíva, aktuálne obsahuje iba neaktuálnu čitateľskú anketu a staršiu obálku.
Okrem televízneho programu obsahuje web v spodnej časti contentovú sekciu s článkami z Eurotelevízie s televíznymi témami. Web ich zobrazuje netradične v páse ako malé karty s nadpisom a fotografiou, ktoré po rozkliknutí otvoria text v samostatnom vyskakovacom okne.
TVplus.sk ponúka v základnom zobrazení program na najbližšie štyri dni. V rozšírených možnostiach výberu si možno kliknúť aj na nasledujúce dátumy. Popri filtrovaní staníc vo výbere možno vyčleniť programy aj podľa žánru.
Na Facebooku má Bauer Media SK aktuálne kampaň, ktorou svoj nový produkt propaguje. V malom reklamnom formáte službu promuje ako najlepší a najširší TV program na webe. Nadpis reklamného textu je „TV program na sviatky“ – práve v období Vianoc a na konci roka býva o službu tohto typu najvyšší záujem.
Svedčí o tom aj počet unikátnych návštev na najväčšom slovenskom webe zhromažďujúcom ponuku televízií – tv-program.sk. Ten mal v poslednom mesiaci vlaňajška návštevnosť 495 386 unikátnych používateľov, celoročný priemer v minulom roku pritom dosiahol zhruba 423-tisíc RU.
Výraz „TV program“ patrí zároveň k najčastejšie zadávaným pojmom v internetových vyhľadávačoch. Na webe Google.sk je spojenie v tomto roku deviatym najvyhľadávanejším výrazom za „Sme“ a pred „SHMÚ“. O televíznom programe informujú v samostatných sekciách aj najnavštevovanejšie portály ako Azet.sk, Zoznam.sk, spravodajské servery a pochopiteľne aj weby samotných televízií.