Spoty uvidia aj diváci medzinárodného športového kanálu Eurosport, na ktorom už SACR viackrát inzerovala.
„Spolupráca s globálnou TV Eurosport sa nám v minulosti osvedčila. Len v roku 2015 mali spoty SACR s pozvánkou na dovolenku na Slovensku 216 miliónov zobrazení a videlo ich 48 miliónov divákov,“ uviedla generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová.
Okrem Eurosportu nasadzuje agentúra reklamu aj vo vysielaní RTVS a v Česku prostredníctvom okruhov Primy. Online kampaň prebieha na YouTube.
Agentúra v spote popri možnostiach zimnej zábavy zdôrazňuje spomínaný európsky šampionát v krasokorčuľovaní, ktorý sa v hlavnom meste uskutoční od 27. do 31. januára.
Na ME sa predstaví 166 pretekárov z 33 krajín, organizátori očakávajú návštevníkov a zástupcov médií z celého sveta. Im chce SACR spropagovať Slovensko ako turistickú destináciu.
V priestoroch Zimného štadióna Ondreja Nepelu bude počas ME informačný stánok, kde získajú priaznivci krasokorčuľovania informácie o Slovensku. Video s pozvánkou na dovolenku na Slovensku bude súčasťou programu na televíznej kocke nad ľadovou plochou a na obrazovkách v priestoroch zimného štadióna.
Text s predstavením dovolenkovej ponuky Slovenska sa stane súčasťou oficiálneho bulletinu a mantinely na tréningovej ploche ozdobí odkaz na Národný portál cestovného ruchu www.slovakia.travel. Náklady na kampaň SACR nezverejnila.
Podľa štatistických údajov sa za prvých desať mesiacov roka 2015 rozhodlo pre dovolenku na Slovensku 3,7 milióna návštevníkov, čo je o 15 percent viac ako v minulom roku, dodala SACR.