Eurosport prechádza najväčšou zmenou vizuálu vo svojej vyše 25-ročnej histórii. Z loga staníc sa vytráca klasický prstenec z hviezdičiek, nahradí ho jediná v novej podobe loga s modernejším písmom.

V kratšej verzii je z loga monogram zložený z písmena E a označenia príslušného kanála (1 alebo 2). Aj v tomto prípade tvorí hviezdička časť písmena E. Vo farebnom stvárení logo naďalej pracuje s modrou a červenou.

Platený športový kanál označuje zmeny vo svojom vizuále za zásadné, majú odštartovať novú etapu staníc. „Predstavenie novej podoby značky je ďalším významným krokom, aby sa Eurosport stal najobľúbenejším kanálom pre športových fanúšikov kdekoľvek na svete,“ poznamenal generálny riaditeľ Eurosportu Peter Hutton.

Slogan Eurosportu bude znieť Fuel Your Passion, teda Rozpáľ svoju vášeň. V online sa majú športoví fanúšikovi identifikovať so značkou cez hashtag #sharemypassion (zdieľal mouj vášeň).

Spoločnosť Discovery vlani oznámila prevzatie väčšinového podielu v športových kanáloch od francúzskeho vysielateľa TF1. Eurosport sa snaží posilniť svoju pozíciu cez nákup práv na najvýznamnejšie podujatia. Dosiaľ najväčším dealom je nákup olympijských hier, ktoré môže Eurosport vysielať na starom kontinente v rokoch 2018 – 2024.

Eurosport mení vizuál. Zbavil sa tradičného loga

Pôvodné logo Eurosportu:

Eurosport mení vizuál. Zbavil sa tradičného loga

Športovým staniciam patrí aj práva na tenisové grandslamové turnaje, cyklistické preteky, viacero zimných športov, motoristických podujatí, ale aj niektoré futbalové ligy. Eurosport si zároveň posilňuje pozíciu na lokálnych trhoch prostredníctvom teritoriálnych kontraktov. V rámci nich získal napríklad futbalovú Ligu majstrov pre Singapur, francúzsku a taliansku futbalovú ligu pre Holandsko či formulu 1 pre Portugalsko, píše Guardian.

Discovery sa netají tým, že chce dodať Eurosportu ešte exkluzívnejší obsah. Popri skupovaní práv si pomáha napríklad aj angažovaním známych spolukomentátorov.

P. Hutton, ktorý do vedenia Eurosportu nastúpil začiatkom tohto roka, hovorí o novom biznisovom prístupe k plateným športovým staniciam. „Investovali sme do práv, do produkcie, ale potrebujeme aj to, aby si to diváci všimli. Chceli by sme ich oveľa viac emočne zaangažovať,“ povedal šéf Eurosportu aj na margo nového vizuálu, ktorý má takisto prispieť ku komplexnejšiu diváckemu zážitku.