Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom v cieľovej skupine 12 až 54 rokov sa vo štvrtok stal seriál Nemocnica, ktorý si pozrelo 210-tisíc ľudí s trhovým podielom 20 percent.

Zábavná šou 2 na 1 z produkcie Televízie Markíza sa umiestnila na druhom mieste rebríčka, keď prilákala pred televízne obrazovky 190-tisíc divákov s trhovým podielom 21,6 percenta.

V takmer pravidelnom súboji medzi seriálom Oteckovia a šou Bez servítky však vo štvrtok nastal zvrat, keď ostatný diel markizáckeho seriálu si pozrelo o 5-tisíc divákov viac ako jojkársky program. Tesný triumf nastal aj na úrovni trhového podielu, kde seriál získal 21,1 percenta.

Divákov zaujala aj politická relácia Na hrane, ktorú sledovalo 90-tisíc divákov s trhovým podielom 17,3 percenta.

notebook, internet
Neprehliadnite

Návštevnosť slovenských online médií rástla, prvý kvartál 2022 naznačil nové trendy