V nedeľu Slovenská televízia aj Markíza priniesli takmer totožnú politickú debatu. Premiérka Iveta Radičová (SDKÚ-DS) a expremiér Robert Fico (Smer-SD) najprv debatovali v O 5 minút 12 na Jednotke, hneď po skončení sa ponáhľali do Záhorskej Bystrice, kde opäť sedeli zoči voči v relácií Na telo.
Obe v pondelok tvrdili, že práve ich duel bol ten najsledovanejší. V tlačovej správe s nadpisom „Na telo - najsledovanejšia politická talkshow“ Markíza uviedla, že duel zabezpečil relácii v skupine divákov 12-54 share 34,1 %, v cieľovke ľudí nad 12 rokov prinieslo Na telo podiel 42,7 %. V tejto skupine divákov reláciu sledovalo 510-tisíc divákov (rating 10,8 %).
STV do hodiny poslala tlačovú správu s tvrdením: „O 5 minút 12 aj po lete opäť najsledovanejšia.“ Diskusiu vo všeobecnej cieľovke pritom aj podľa údajov STV sledovalo menej divákov ako na Markíze – 394-tisíc, čo prenieslo aj menší share, 34,8 percenta.
STV sa pri tvrdení, že mala najsledovanejší program, odvolávala na reach programu (v tlačovej správe uvádza peak), ktorý zachytáva sledovanosť počas aspoň troch minút. Pri tomto ukazovateli sa sledovanosť podľa STV vyšplhala na 646-tisíc ľudí.
Pri priemerných výsledkoch sledovanosti za celý program však Markíza pritiahla o vyše 100-tisíc ľudí viac ako Jednotka. A to aj napriek tomu, že diskusiu Radičovej a Fica priniesla ako druhá a pre ľudí, ktorí zvykli sledovať obe debaty, sa politici rozprávajúci na takmer totožné témy mohli opozerať. Markíze nahrávala aj kratšia stopáž.
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, PMT, teletext TV Markíza a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.
Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.