Druhý Kapor na torte pôjde v marci opäť na Joj aj na Prime

Minuloročný formát Kapor na torte sa televízii Joj natoľko osvedčil, že ho nasadzuje aj v tomto roku. Ako povedal pre Mediálne.sk generálny riaditeľ televízie František Borovský, na obrazovku sa dostane začiatkom marca. 

Relácia bude mať podobnú dramaturgiu ako v minulom roku. Opäť ju budú tvoriť osoby kontroverzné a známe z obálok bulvárnych časopisov, ako na Slovensku, tak v Česku. "Bude všetko, aj zástupca ľudí, varenie aj rôzne chuťovečky," hovorí Borovský. Iná však bude zostava súťažiacich. Bude iná ako v minulom roku, je už vytvorená, ich mená zatiaľ kvôli prebiehajúcim rozhovorom šéf Joj povedať nechcel.

Druhý Kapor na torte pôjde v marci opäť na Joj aj na Prime

Ako povedal Borovský pre Mediálne.sk, šou pôjde opäť aj v Česku na Prime, kde v minulom roku bola uvádzaná pod názvom Čápi s mákem.

Spoluprácu s českou komerčnou stanicou si generálny riaditeľ Joj pochvaľuje. Šetrí to podľa neho hlavne náklady a využívajú sa možnosti oboch televízií. 

V minulom roku Joj nasadila nezvyčajnú kulinársku reláciu Kapor na torte nečakane proti úvodným častiam Talentmanie na Markíze. Relácia sa zviditeľnila hlavne kvôli rôznorodej zostave kontroverzných mien známych z bulváru. V programe varili Iveta Bartošová, Zuzana Belohorcová s manželom, Nora Mojsejová, Dolly Buster, Eva Máziková a Agáta Hanychová.

Joj ju kvôli vysokým číslám sledovanosti používala ako hlavný konkurenčný prostriedok proti novým formátom televízie Markíza. Diel s Norou Mojsejovou a špeciál s jej komentárom dokonca aj viackrát zopakovala.

Finále šou porazilo aj šou Talentmania na Markíze. V reklamne dôležitej skupine 12-54 dosiahlo trhový podiel 37,1 %, kým Talentmania iba 31,9 %.