Zdroj: TV Markíza
Ženská televízia Doma včera v hlavnom vysielacom čase porazila materskú Markízu. Pôvodný romantický seriál Druhý dych (7,1 % / 18,9 % v 12-54) bol podľa informácií Mediálne.sk po 21:00 v strategickej cieľovej skupine 12-54 výkonnejší ako výrazne neúspešný film Nočný let (5,8 % / 15,3 % v 12-54). Nadpriemerné výkony si na Doma udržiava aj predchádzajúci turecký seriál Sultán (4,4 % / 11,7 % v 12-54).
Trhovým lídrom bola celý večer s odstupom televízia Joj so seriálmi Panelák (13,8 % / 35,4 % v 12-54) a Kosti (26,8 % v 12-54). V dominancii pokračovala aj po 22:00 s pôvodným romantickým seriálom Nevinní (27,6 % v 12-54), na Markíze totiž neuspeli ani Nočné Televízne noviny (20,0 % v 12-54) a film Smrtiaci výstup (20,1 % v 12-54).
Verejnoprávna Jednotka STV zaznamenala včera večer podľa informácií Mediálne.sk vo svojej primárnej cieľovej skupine 12+ mierne nadpriemerný výkon so zábavnou šou Kto hovorí pravdu? (8,6 % v 12+ a 5,5 % v 12-54). Nasledujúce dva reprízové diely seriálu Dr. House (4,3 % a 6,7 % v 12+ / 3,5 % a 6,2 % v 12-54) už klesli pod hranicu sezónneho priemeru stanice.
Stanici Plus sa včera nedarilo so seriálom Vyjednávači (2,5 % v 12-54) a dokumentárnou sériou Originály na cestách (2,5 % v 12-54), o niečo si polepšili až o 22:00 nasadení Ice Road Truckers (5,0 % v 12-54).
Predĺžené 40-minútové Správy STV (3,7 % / 8,8 % v 12+) si včera z hľadiska dosiahnutého trhového podielu polepšili o ďalší percentný bod a zaznamenali nadpriemerný výsledok. Na najsledovanejšie Televízne noviny (17,4 % / 40,9 % v 12+) Markízy sa v širšej cieľovej skupine 12+ takmer dotiahli konkurenčné Noviny TV Joj (17,0 % / 38,9 % v 12+), výrazný nadpriemer stanice zaznamenalo aj predchádzajúce Krimi (14,5 % / 34,8 % v 12+).
Zdroj: vysielanie Jednotky STV
V cieľovej skupine 12-54, na ktorú predávajú reklamu komerčné stanice, sa Novinám TV Joj (13,0 % / 38,7 % v 12-54) podarilo Televízne noviny (12,6 % / 39,2 % v 12-54) poraziť. Markíza mala v prime-time navrch iba počas vysielania relácie Krimi (10,7 % / 34,1 % v 12-54) medzi 19:00 a 19:30.
Televízia Joj (26,3 % / 32,8 % v 12-54) včera porazila konkurenčnú Markízu (24,0 % / 22,2 % v 12-54) celodenne aj v prime-time. Trhovou trojkou bola Sultánom a Druhým dychom výrazne posilnená Doma (6,8 % / 10,0 % v 12-54) pred Jednotkou STV (5,8 % / 5,1 % v 12-54) a v prime-time výrazne neúspešnou stanicou Plus (4,6 % / 2,8 % v 12-54). Poradie uzatvára Dvojka STV (1,0 % / 0,9 % v 12-54).
Aj v súboji televíznych skupín si veľmi tesné víťazstvo vybojovali Joj a Plus (30,9 % / 35,6 % v 12-54) nad dvojicou Markíza a Doma (30,8 % / 32,2 % v 12-54). V ďalekom závese boli Jednotka a Dvojka STV (6,8 % / 6,0 % v 12-54).
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.