Prvý zostrih z castingov Česko Slovenskej SuperStar si podľa informácií Mediálne.sk pozrel o 87-tisíc nižší počet divákov ako nedeľný predstavovací diel. Markíze však s trhovým podielom 43,4 percenta a 860-tisíc divákmi pri obrazovkách zabezpečil výrazný nadpriemer. 

Druhé vydanie Česko Slovenskej SuperStar kleslo na Markíze aj Nove
Na sesterskej Nove dosiahol prvý castingový zostrih v základnej cieľovej skupine 15+ trhový podiel iba na úrovni priemeru. Sledovanosť podľa informácií Mediálne.sk klesla o 130-tisíc divákov na 1 479 000 a pozrelo si ho 38,89 percenta divákov pri obrazovkách, pričom sezónny priemer Novy bol na konci leta na úrovni 38 percent. Lepší výkon dosiahol nasledujúci magazín Víkend, od ktorého SuperStar delili iba necelé tri ratingové body, ale aj seriál Dr. House.

• Trhový podiel 44,7 percenta: Prečítajte si ako v nedeľu štartovala Česko Slovenská SuperStar

Na vysoký výkon SuperStar sa Markíze podarilo nadviazať českou komédiou Gympl, ktorú si pozrelo vyše 35 percent divákov pri obrazovkách. Do neskorých nočných hodín odsnutú Paľbu Reprízu mimoriadnej Paľby z minulého utorka už v nočných hodinách vydržalo sledovať len okolo 23 percent divákov. Aj v novej sezóne tak pokračuje ako veľmi slabý článok štruktúry.

Jojke SuperStar výrazne neuškodila, Panelák aj večerný film Denník princeznej dosiahli podľa informácií Mediálne.sk spokojné nadpriemery. Výkon nad úrovňou priemeru podal aj prime-time film Jednotky Dotyk osudu, nasledujúci Reportéri a nočný seriál Anna Lee už priemer výrazne podliezli.

Druhé vydanie Česko Slovenskej SuperStar kleslo na Markíze aj Nove

Zdroj: 2009




Zdroje dát: Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov. Zdroje sú web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, teletext TV Markíza a najmä tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže. Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú teda negarantované.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.