Druhé finále Česko Slovenskej SuperStar bolo najsilnejším titulom na trhu

Česko Slovenská SuperStar (593-tisíc, 17,3 % / 45,7 %) aj včera udržala pre Markízu pozíciu najsledovanejšej relácie v strategickej cieľovej skupine 12-54. Išlo tiež o vôbec najúspešnejší program na trhu za celý uplynulý týždeň. K obrazovkám prilákala viac než dvojnásobok mladších divákov v porovnaní s konkurenčným filmom Zakázané kráľovstvo (274-tisíc, 8,0 % / 20,3 %) na Joj.

Trhová dvojka výraznejšie neuspela s nasledujúcim titulom Kód Navajo (137-tisíc, 4,0 % / 13,3 %), Markíze zas ani nábeh po SuperStar nepomohol k nadpriemeru v prípade filmu Na linke je vrah (173-tisíc, 5,1 % / 30,1 %).

Druhé finále Česko Slovenskej SuperStar bolo najsilnejším titulom na trhu

V sobotu bol večerný súboj vyrovnanejší. Markíza zaznamenala so snímkou Svadobná noc v Las Vegas (362-tisíc, 10,6 % / 31,6 %) mierny podpriemer, Joj sa k nej s intenzívne propagovaným titulom Far Cry (289-tisíc, 8,4 % / 25,2 %) priblížila na rozdiel 6,4 percentného bodu z hľadiska dosiahnutého trhového podielu. Filmový večer pokračoval titulmi titulmi Ako pavúk na Markíze (222-tisíc, 6,5 % / 30,9 %) a O 28 týždňov (167-tisíc, 4,9 % / 18,3 %) na Joj.

Piatková Šéfka (193-tisíc, 5,6 % / 19,9 %) dosiahla na Joj svoju doposiaľ najvyššiu piatkovú sledovanosť, trhový podiel však zotrval pod úrovňou priemeru. Trhovým lídrom bola Markíza s akčným filmom Sila úderu (369-tisíc, 10,8 % / 35,9 %). Predchádzajúca telenovela Tisíc a jedna noc (491-tisíc, 14,4 % / 42,4 %) dovolila dennému seriálu Panelák (243-tisíc, 7,1 % / 20,8 %) stúpnuť iba na hranicu dvadsiatich percent.

Markíza úspešne pokračovala s tradičným "akčným piatkom" vďaka filmu Nukleárny cieľ (164-tisíc, 4,8 % / 34,4 %), konkurenčná šou Sedem (80-tisíc, 2,3 % / 15,5 %) na Joj dosahuje dlhodobo podpriemerné výsledky. 

Vývoj sledovanosti šou Česko Slovenská SuperStar (12-54)

  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 17. apríl 2011) - 593-tisíc, 17,3 % / 45,7 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 11. apríl 2011) - 575-tisíc, 16,8 % / 47,4 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 10. apríl 2011) - 594-tisíc, 17,4 % / 49,2 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 4. apríl 2011) - 620-tisíc, 18,1 % / 48,1 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 3. apríl 2011) - 618-tisíc, 18,1 % / 49,8 %
  • Česko Slovenská SuperStar (sobota 2. apríl 2011) - 478-tisíc, 14,0 % / 43,2 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 28. marec 2011) - 568-tisíc, 16,6 % / 46,7 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 27. marec 2011) - 620-tisíc, 18,1 % / 49,6 %
  • Česko Slovenská SuperStar (sobota 26. marec 2011) - 424-tisíc, 12,4 % / 37,6 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 21. marec 2011) - 564-tisíc, 16,5 % / 45,4 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 20. marec 2011) - 581-tisíc, 17,0 % / 49,7 %
  • Česko Slovenská SuperStar (sobota 19. marec 2011) - 490-tisíc, 14,3 % / 42,2 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 14. marec 2011) - 521-tisíc, 15,2 % / 46,6 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 13. marec 2011) - 679-tisíc, 19,8 % / 49,1 %
  • Česko Slovenská SuperStar (sobota 12. marec 2011) - 478-tisíc, 14,0 % / 38,1 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 7. marec 2011) - 492-tisíc, 14,4 % / 45,3 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 6. marec 2011) - 642-tisíc, 18,6 % / 45,9 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 28. február 2011) - 559-tisíc, 16,2 % / 51,1 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 27. február 2011) - 630-tisíc, 18,2 % / 45,4 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 21. február 2011) - 597-tisíc, 17,3 % / 52,6 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 20. február 2011) - 621-tisíc, 18,0 % / 47,3 %

Vývoj sledovanosti šou Šéfka (12-54)

  • Šéfka (piatok 15. apríl 2011) - 193-tisíc, 5,6 % / 19,9 %
  • Šéfka (piatok 8. apríl 2011) - 177-tisíc, 5,2 % / 20,4 %
  • Šéfka (piatok 1. apríl 2011) - 170-tisíc, 5,0 % / 19,6 %
  • Šéfka (piatok 25. marec 2011) - 147-tisíc, 4,3 % / 17,9 %
  • Šéfka (nedeľa 20. marec 2011) - 166-tisíc, 4,8 % / 13,1 %
  • Šéfka (nedeľa 13. marec 2011) - 256-tisíc, 7,5 % / 19,8 %   
  • Šéfka (nedeľa 6. marec 2011) - 314-tisíc, 9,1 % / 23,8 %  

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.