Záverečnú časť videlo v piatok 26. júna 382-tisíc divákov, Jednotka mala v tom čase trhový podiel 23,6 percenta.

V konkurencii filmov na komerčných staniciach mala RTVS opätovne navrch. Snímku Ochranca na Markíze sledovalo 299-tisíc divákov (18,5 %), komédiu Nebezpečne blonďavá na Joj 272-tisíc (17,2 %).

V 12 – 54 bola situácia vyrovnaná, mierne lepšie na tom po 20:30 bola Joj – jej film uprednostnilo 187-tisíc mladších divákov (21,1 %), nasledovali Čo ja viem so 177-tisíc divákmi (20,3 %) a Markíza s Ochrancom so 175-tisíc divákmi (19,6 %).

Najsledovanejším programom nedele v komerčnej cieľovke bolo Najlepšie počasie na Joj so 191-tisíc divákmi (24,8 %). V 12+ mali najväčšie publikum Noviny TV Joj – 397-tisíc (31,8 %).

Pokiaľ ide o ukončenú sériu Čo ja viem, tá mala tento rok vyššie čísla ako vlani. V priemere interaktívny kvíz sledovalo 366-tisíc divákov pri trhovom podiele 19,3 percenta. Vlani sa šou vysielala aj v prvej polovici júla a celkovo bolo nasadených o dve časti viac, priemer relácie bol 319-tisíc divákov a share 17 percent.

Čo ja viem rástlo v piatkovom slote aj u mladých. Tohtoročný priemer je na úrovni 179-tisíc divákov (share 17,4 %), v prípade prvej série vlani na jar to bolo 156-tisíc divákov (15,1 %).

Najsledovanejším vydaním v rámci odvysielaných premiér počas dvoch sezón zostáva prvý diel ostatnej série, ktorý na Veľkonočný pondelok 6. apríla videlo 442-tisíc divákov (18,7 %).

Čo ja viem uvoľní miesto v štruktúre letnému formátu Naj dedinka Slovenska. Na jeseň bude pokračovať ďalšou sériou Milujem Slovensko. Tento zábavný formát od rovnakého licencora – holandskej Talpy – dosahuje ešte lepšie čísla ako Čo ja viem. Najsledovanejšie vydanie (s výnimkou silvestrovského špeciálu), paradoxne reprízované, videlo v januári tohto roka 582-tisíc divákov.

Sledovanosť druhej série Čo ja viem
Dátum Rtg/12-54 (tis.) Shr/12-54 (%) Rtg/12+ (tis.) Shr/12+ (%)
6. 4. 194 13,7 442 18,7
10. 4. 199 17,5 390 19,1
17. 4. 200 17,6 364 17,7
24. 4. 159 15,4 317 16,3
15. 5. 183 17,3 339 17,3
22. 5. 170 15,8 343 17,1
29. 5. 173 18 328 18,1
5. 6. 151 16,6 302 17,6
12. 6. 172 21,8 384 25,2
19. 6. 193 20,1 429 23,8
26. 6. 177 20,3 382 23,6
Spolu (priemer) 179 17,4 366 19,3

Počas zvyšku víkendu vysielali najsledovanejšie relácie v komerčnej cieľovke Markíza a Joj. Sobotný prime-time patril komerčnému lídrovi a snímke Profesor v ringu. Markíza s filmom uhrala share 21,2 percenta v komerčnej cieľovke, v tom čase mala 186-tisíc mladších divákov a 254-tisíc celkovo (15,7 %).

Joj s filmom Kuriér zaujala po 20:30 154-tisíc mladších divákov (17,4 %) a 242-tisíc v 12+ (14,9 %). V 12+ zvíťazila Jednotka s formátmi Nečakané stretnutia (310-tisíc, 19,2 %) a Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou (299-tisíc, 17,6 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny Markízy, ktoré videlo 465-tisíc divákov (37,8 %), z toho 222-tisíc mladších (37,1 %).

Nedeľa priniesla v prime-time tesnú výhru Markíze s filmom Hnev Titanov. Sledovalo ho 221-tisíc divákov (19,1 %), v 12+ išlo o 280-tisíc ľudí (14,3 %).

Joj konkurovala snímkou Hry o život: Skúška ohňom, ktorý mal 203-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (20,5 %) a 244-tisíc celkovo (14,7 %).

Peoplemetre poslali v 12+ na miesto trhovej dvojky Jednotku s filmom Pútnička. Ten zaujal 275-tisíc divákov (15,3 %), z toho 123-tisíc mladších (11,6 %).

Najviac divákov v 12 – 54 mal v nedeľu Šport na Joj, videlo ho 331-tisíc divákov (31 percent). V 12+ boli najsledovanejšie Noviny TV Joj s 589-tisícovým publikom (32,9 %).