Záverečnú časť videlo v piatok 26. júna 382-tisíc divákov, Jednotka mala v tom čase trhový podiel 23,6 percenta.
V konkurencii filmov na komerčných staniciach mala RTVS opätovne navrch. Snímku Ochranca na Markíze sledovalo 299-tisíc divákov (18,5 %), komédiu Nebezpečne blonďavá na Joj 272-tisíc (17,2 %).
V 12 – 54 bola situácia vyrovnaná, mierne lepšie na tom po 20:30 bola Joj – jej film uprednostnilo 187-tisíc mladších divákov (21,1 %), nasledovali Čo ja viem so 177-tisíc divákmi (20,3 %) a Markíza s Ochrancom so 175-tisíc divákmi (19,6 %).
Najsledovanejším programom nedele v komerčnej cieľovke bolo Najlepšie počasie na Joj so 191-tisíc divákmi (24,8 %). V 12+ mali najväčšie publikum Noviny TV Joj – 397-tisíc (31,8 %).
Pokiaľ ide o ukončenú sériu Čo ja viem, tá mala tento rok vyššie čísla ako vlani. V priemere interaktívny kvíz sledovalo 366-tisíc divákov pri trhovom podiele 19,3 percenta. Vlani sa šou vysielala aj v prvej polovici júla a celkovo bolo nasadených o dve časti viac, priemer relácie bol 319-tisíc divákov a share 17 percent.
Čo ja viem rástlo v piatkovom slote aj u mladých. Tohtoročný priemer je na úrovni 179-tisíc divákov (share 17,4 %), v prípade prvej série vlani na jar to bolo 156-tisíc divákov (15,1 %).
Najsledovanejším vydaním v rámci odvysielaných premiér počas dvoch sezón zostáva prvý diel ostatnej série, ktorý na Veľkonočný pondelok 6. apríla videlo 442-tisíc divákov (18,7 %).
Čo ja viem uvoľní miesto v štruktúre letnému formátu Naj dedinka Slovenska. Na jeseň bude pokračovať ďalšou sériou Milujem Slovensko. Tento zábavný formát od rovnakého licencora – holandskej Talpy – dosahuje ešte lepšie čísla ako Čo ja viem. Najsledovanejšie vydanie (s výnimkou silvestrovského špeciálu), paradoxne reprízované, videlo v januári tohto roka 582-tisíc divákov.
Sledovanosť druhej série Čo ja viem | ||||
Dátum | Rtg/12-54 (tis.) | Shr/12-54 (%) | Rtg/12+ (tis.) | Shr/12+ (%) |
6. 4. | 194 | 13,7 | 442 | 18,7 |
10. 4. | 199 | 17,5 | 390 | 19,1 |
17. 4. | 200 | 17,6 | 364 | 17,7 |
24. 4. | 159 | 15,4 | 317 | 16,3 |
15. 5. | 183 | 17,3 | 339 | 17,3 |
22. 5. | 170 | 15,8 | 343 | 17,1 |
29. 5. | 173 | 18 | 328 | 18,1 |
5. 6. | 151 | 16,6 | 302 | 17,6 |
12. 6. | 172 | 21,8 | 384 | 25,2 |
19. 6. | 193 | 20,1 | 429 | 23,8 |
26. 6. | 177 | 20,3 | 382 | 23,6 |
Spolu (priemer) | 179 | 17,4 | 366 | 19,3 |
Počas zvyšku víkendu vysielali najsledovanejšie relácie v komerčnej cieľovke Markíza a Joj. Sobotný prime-time patril komerčnému lídrovi a snímke Profesor v ringu. Markíza s filmom uhrala share 21,2 percenta v komerčnej cieľovke, v tom čase mala 186-tisíc mladších divákov a 254-tisíc celkovo (15,7 %).
Joj s filmom Kuriér zaujala po 20:30 154-tisíc mladších divákov (17,4 %) a 242-tisíc v 12+ (14,9 %). V 12+ zvíťazila Jednotka s formátmi Nečakané stretnutia (310-tisíc, 19,2 %) a Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou (299-tisíc, 17,6 %).
Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny Markízy, ktoré videlo 465-tisíc divákov (37,8 %), z toho 222-tisíc mladších (37,1 %).
Nedeľa priniesla v prime-time tesnú výhru Markíze s filmom Hnev Titanov. Sledovalo ho 221-tisíc divákov (19,1 %), v 12+ išlo o 280-tisíc ľudí (14,3 %).
Joj konkurovala snímkou Hry o život: Skúška ohňom, ktorý mal 203-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (20,5 %) a 244-tisíc celkovo (14,7 %).
Peoplemetre poslali v 12+ na miesto trhovej dvojky Jednotku s filmom Pútnička. Ten zaujal 275-tisíc divákov (15,3 %), z toho 123-tisíc mladších (11,6 %).
Najviac divákov v 12 – 54 mal v nedeľu Šport na Joj, videlo ho 331-tisíc divákov (31 percent). V 12+ boli najsledovanejšie Noviny TV Joj s 589-tisícovým publikom (32,9 %).