Len jeden program v pondelok presiahol sledovanosť 300-tisíc divákov. Bol dokonca úspešnejší než spravodajské relácie, ktoré denne dosahujú vysoké čísla sledovanosti. 

Prvé miesto v rebríčku nespravodajských relácii obsadil seriál Druhá šanca. Televíziu Markíza v tom čase zaznamenala vysoký 27,3-percentný trhový podiel pri sledovanosti 304-tisíc divákov. 

Zo šou o varení Bez servítky sa stáva úspešný projekt Televízie Joj, keďže dlhodobo dosahuje vysoké umiestnenia v dennom rebríčku. Za pondelok si šou zaistila druhé miesto vďaka sledovanosti 215-tisíc ľudí a vysokom 25,6-percentnom trhovom podieli.  

Jej priamou konkurenciou je seriál Oteckovia z konkurenčnej TV Markíza. Pondelkový diel seriálu si pozrelo 148-tisíc divákov s trhovým podielom 17,6 percenta. Avšak nestačilo to na seriál Hranica z produkcie Televízie Joj, ktorý obsadil tretie miesto denného rebríčka pre sledovanosť 181-tisíc divákov s trhovým podielom 15,8 percenta.