Dr. House (priemerný počet divákov, 491 tis., rating 10,7 % / share 26,1 %) mal včera na Jednotke vôbec najviac divákov po presune do prime-timu. Veľkosť obecenstva sa včera priblížila k pol miliónu. Po presune na stredu večer seriál začínal s publikom menším o takmer stotisíc ľudí. Popritom sa významne darilo Dvojke. Dokument Kto zabil Stalina zaujal 7 % divákov.
Stredajší večer:
Denné relácie:
Markíza vysielala stredajšiu romantiku, repríze filmu Koniec jedného leta (648 tis., 14,2 % / 36,1 %). Nepomohlo ani to, že bol od Rosamunde Pilcher, výkon bol len priemerný. Joj ponúkla C.S.I. Las Vegas (347 tis., 7,6 % / 18,6 %), seriál priniesol nadpriemer. Opäť platí, že Joj už teraz začína večerný program o 20:15 tak, ako to plánuje oficiálne od štartu Paneláku.
Zatiaľ čo sa romantika na Markíze prevaľovala do druhej polovice, začínal na Jednotke Milionár (281 tis., 6,1 % / 16,2 %). Po výkonoch tesne pod dvadsiatkou ukazuje už druhý týždeň slabšie čísla a pomaly v štruktúre STV dožíva. Milionárovi kontrovali veľmi úspešne končiace Kosti (370 tis., 8,1 % / 22,5 %) na Joj.
Po desiatej tradične prepadla miniséria Lewis (137 tis., 3,0 % / 16,0 %) na Jednotke, Markíze sa nevydaril výber filmu Znamenia (223 tis., 4,9 % / 28,9 %), prepadol s podielom pod tridsiatkou. Spokojná mohla byť po desiatej Joj, jej pôvodná Mafstory (238 tis., 5,2 % / 24,2 %) oslovila každého štvrtého diváka.
Večer Joj (18,0 %) tesne predbehla Jednotku (17,8 %). Podiel Markízy bol 41,3 %.
Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.
Zdroje údajov:
- ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
- ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
- ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT
Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.