Markíza včera spustila teasing na svoj chystaný ženský kanál Doma. Prvý printový inzerát vyšiel v bulvárnom denníku Plus jeden deň, dnes by sa už uvádzacia kampaň mala objaviť aj v rámci self-promo blokov televízneho lídra.
Zverejnený vizuál je zatiaľ nenápadný. Zobrazuje modrú oblohu na ktorej prúdové lietadlo vykreslilo text "Doma ťa čaká láska" a ústredný symbol novej stanice - srdce.
Teasingový inzerát z kampane pred štartom TV Doma
Televízny spot sa podľa hovorkyne Markízy Oľgy Dúbravskej nakrúcal minulý víkend v Bratislave na trolejbusovej zastávke pri Úrade vlády. "Cestujúci sa po príchode autobusu s označením Doma ťa čaká láska tvárili prekvapene a reagovali pozitívne," popísala jeho kreatívny koncept. Výroba trvala dva dni.
Teasingová fáza kampane by mala podľa informácií Mediálne.sk trvať približne týždeň.
Čerstvé informácie o TV Doma sa začali vynárať koncom minulého týždňa. Markíza v piatok odhalila definitívnu podobu loga televízie Doma, ako aj meno jej šéfky, ktorou sa stala 24-ročná manažérka akvizícií Silvia Porubská.
Fotografia z výroby teasingového spotu na štart TV Doma
Viac obrázkov v samostatnej galérii.
Známe sú aj prvé divácke ťaháky, ktorými majú byť napríklad rumunská telenovela Regina či český denný seriál Ulice. Už v prvých fázach rozbehu stanice sa ráta aj s vlastnou tvorbou. Budú to napríklad ženské magazíny a neskôr aj vlastná hraná pôvodná produkcia. Viac informácií.
TV Doma má spustiť vysielanie na začiatku jesennej sezóny. Orientovaná bude na mladší ženský segment vo veku 12 až 54 rokov, materský kanál odľahčí o telenovely a ženské seriály. Spustenie druhej televízie označuje Markíza za "krok lídra pre potreby trhu". Doma sa spomedzi slovenských televízií stretne na trhu s tematickou stanicou televízie Joj - Joj Plus. Ale len čiastočne. Tá totiž cieli predovšetkým na ľudí starších ako 40 rokov. Viac informácií.