O chode druhého kanála Markízy TV Doma bude rozhodovať Silvia Porubská. Markíza v tlačovej správe oznámila, že sa stala "riaditeľkou novej programovej služby, ktorá sa spustí na začiatku jesennej vysielacej štruktúry". Od 1. júla je tiež členkou topmanažmentu Markízy.
Silvia Porubská už v nedávnej minulosti obliekala tričko Markízy. Na tohtoročnom veľtrhu Discop, ktorý sa konal v máji v Budapešti, a takisto aj na minuloročnom bola jednou zo štyroch osôb, ktoré za Markízu nakupovali akvizície. V oficiálnej databáze Discopu figurovala ako akvizičná manažérka. Podľa portálu LinkedIn pracovala na markizáckom akvizičnom oddelení od júla 2007.
Markíza dnes urobila celodennú udalosť z odhaľovania loga svojej chystanej sestry, televízie Doma. Na svojom webe postupne otvárala grafickú oponu, pod ktorou sa črtalo budúce logo ženského kanála. Definitívne ide o verziu, ktorú si televízny líder zaregistroval v júni na úrade priemyselného vlastníctva. Z dvoch rôznych variantov štylizácie písmena "a" vyhrala oblá verzia. Viac informácií o logu a televízii Doma.
TV Doma má spustiť vysielanie na začiatku jesennej sezóny. Orientovaná bude na mladší ženský segment vo veku 12 až 54 rokov, materský kanál odľahčí o telenovely a ženské seriály. Spustenie druhej televízie označuje Markíza za "krok lídra pre potreby trhu". Viac informácií.
Životopis Silvie Porubskej (24)
zdroj: LinkedIn
Zamestnanie:
od 1. júla 2009 TV Markíza, riaditeľka programovej služby TV Doma, členka topmanažmentu Markízy
júl 2007 – júl 2009 TV Markíza, manažérka akvizícií
2006 – 2007 Dale Carnegie Training, pozícia training consultant
máj – júl 2005 MTV Networks, stáž – medzinárodný programing a kreatíva
máj – jún 2004 ratiopharm (farmaceutická spoločnosť), stáž – korporátna komunikácia
Vzdelanie:
2002 – 2006 University of Akron v USA, medzinárodný biznis a marketing
2004 European Business School Oestrich-Winkel, medzinárodný biznis a marketing