Doma dnes neodhalila iba logo, ale aj meno svojej šéfky. Stážovala v MTV

O chode druhého kanála Markízy TV Doma bude rozhodovať Silvia Porubská. Markíza v tlačovej správe oznámila, že sa stala "riaditeľkou novej programovej služby, ktorá sa spustí na začiatku jesennej vysielacej štruktúry". Od 1. júla je tiež členkou topmanažmentu Markízy.

Doma dnes neodhalila iba logo, ale aj meno svojej šéfky. Stážovala v MTV

Silvia Porubská už v nedávnej minulosti obliekala tričko Markízy. Na tohtoročnom veľtrhu Discop, ktorý sa konal v máji v Budapešti, a takisto aj na minuloročnom bola jednou zo štyroch osôb, ktoré za Markízu nakupovali akvizície. V oficiálnej databáze Discopu figurovala ako akvizičná manažérka. Podľa portálu LinkedIn pracovala na markizáckom akvizičnom oddelení od júla 2007.

Markíza dnes urobila celodennú udalosť z odhaľovania loga svojej chystanej sestry, televízie Doma. Na svojom webe postupne otvárala grafickú oponu, pod ktorou sa črtalo budúce logo ženského kanála. Definitívne ide o verziu, ktorú si televízny líder zaregistroval v júni na úrade priemyselného vlastníctva. Z dvoch rôznych variantov štylizácie písmena "a" vyhrala oblá verzia. Viac informácií o logu a televízii Doma.

TV Doma má spustiť vysielanie na začiatku jesennej sezóny. Orientovaná bude na mladší ženský segment vo veku 12 až 54 rokov, materský kanál odľahčí o telenovely a ženské seriály. Spustenie druhej televízie označuje Markíza za "krok lídra pre potreby trhu". Viac informácií.

Životopis Silvie Porubskej (24)
zdroj: LinkedIn

Zamestnanie:
od 1. júla 2009 TV Markíza, riaditeľka programovej služby TV Doma, členka topmanažmentu Markízy
júl 2007 – júl 2009 TV Markíza, manažérka akvizícií
2006 – 2007 Dale Carnegie Training, pozícia training consultant
máj – júl 2005 MTV Networks, stáž – medzinárodný programing a kreatíva
máj – jún 2004 ratiopharm (farmaceutická spoločnosť), stáž – korporátna komunikácia

Vzdelanie:
2002 – 2006 University of Akron v USA, medzinárodný biznis a marketing
2004 European Business School Oestrich-Winkel, medzinárodný biznis a marketing