Doma sa cez deň chytila

Láska si na ľudí počkala, Doma sa cez deň chytila. Druhý týždeň po štarte nového kanálu skupiny Central European Media Enterprises na Slovensku už stanica skúša veľmi vysoké výskoky. Má za sebou už aj podiely nad 8 %. Večer však nie je relevantným hráčom.

Štandard telenoviel vysielaných cez deň je okolo 4 %, darí sa tak telenovele Macocha alebo štvorici repríz z večera - Regina, Júlia - cesta za šťastím, Viktória a Osudové stretnutie. Najmä popoludní bežne poráža Joj Plus, ktoré je síce cielená inak, ale tiež vysiela telenovely.

Približne polovicu má odskok k žánru sitcom - cez titul Ženatý so záväzkami. 

Hitovo sa správa najmä telenovela Skrytá vášeň, ktorá sa ráno vysiela v repríze z predchádzajúceho podvečera. V stredu bol podiel druhej epizódy 8 %. Telenovela je silná aj večer, bežne má nad 5 percentný podiel. 

Štruktúra stanice vyskladaná najmä z telenoviel zaberá do času, kým sa nezačnú vlastnou tvorbou snažiť veľké televízie, teda asi do 18:00. Práve vtedy začína česká Ulica, ktorá už aj na Markíze prepadla. Jej podiel je nad percentom. Doma nevie pritiahnuť divákov ani v konkurencii spravodajskej hodiny. Nasadenú mladú telenovelu Rebeli sleduje asi pol percenta divákov. Jej výber je celkovo neúspešným, slabá je aj v repríze napoludnie.

Do prime-timu Doma takmer nezasahuje. Rumunská telenovela Regina má maximum pri asi 1,6 %, priemer nižšie pri 1 %. Nasledujúca Júlia, cesta za šťastím má asi polovicu. 

• Televízie v Grafoch a tabuľkách Mediálne.sk: Vývoje a porovnania prehľadne

Televízia Doma mala za prvý týždeň vysielania podiel 1,8 %. Markíza tvrdí, že v cieľovej skupine 12-54-ročných žien si odhryzla 2,7 %. Rok etablovaná Joj Plus má o percentný bod viac, v prvý mesiac pre brandžu ani nezverejňovala výsledky.