V piatok mal v prime-time navrch slovenský film Rytmus – sídliskový sen na Markíze, ktorý o 20:30 sledovalo 205-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri podiele 23,4 percenta. V 12+ mala snímka 305-tisícové publikum (18,4 %).

Joj vysielala film Pravdivé lži, ktorý zaujal 102-tisíc mladších divákov (13,5 %) a 173-tisíc celkovo (12,6 %). V univerzálnej cieľovke bola lídrom Jednotka s Naj dedinkou Slovenska, ktorá mala po 20:25 311-tisíc divákov (18,2 %), mladších z toho bolo 87-tisíc (9,9 %).

Jednotka si časť divákov udržala aj počas následných Fetišov televízie, tie po 21:25 videlo 76-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (8,5 %) a 203-tisíc v 12+ (12,3 %).

Aj v sobotu večer bol najsledovanejším programom dňa u mladých film na Markíze – v tomto prípade snímka Späť do ringu, ktorú videlo 164-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20,4 %). V 12+ to bolo 203-tisíc ľudí (13,7 %).

Joj mala viac divákov v 12+, snímku Vidiečania z Beverly Hills uprednostnilo 233-tisíc ľudí (14,9 %). Do cieľovky 12 – 54 ich spadalo 135-tisíc (16 %).

Jednotka mala s minisériou Ruky bozkávam 158-tisíc divákov (9,8 %), v 12 – 54 to bolo 35-tisíc (4,1 %).

V nedeľu bolo najsledovanejším programom dňa Najlepšie počasie na Joj, ktoré videlo 438-tisíc divákov (24,4 %), z toho 207-tisíc mladších (22,1 %).

V prime-time viedla u mladých Markíza s filmom Útok na Biely dom, ktorý sledovalo 180-tisíc divákov (19,9 %). V 12+ mala snímka 234-tisícové publikum (14,7 %).

Film Temný bojovník na Joj zaujal 149-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,5 %) a 230-tisíc v 12+ (13,4 %).

Lídrom trhu v univerzálnej cieľovke bola Jednotka so štartom Doktora Martina – úvodný film druhej série sledovalo 318-tisíc divákov (17,7 %). V 12 – 54 ich bolo 138-tisíc (14,1 %). Od budúceho týždňa seriálu, ktorý súbežne vysiela aj ČT, pribudne tvrdá konkurencia - Tvoja tvár znie povedome a Česko Slovensko má talent. 

V pondelok viedla v prime-time Joj s filmom Mafiánovci, pozrelo si ho 237-tisíc mladších divákov (24 %) a 336-tisíc celkovo (19,8 %).

Markíze sa nedarilo s českým filmom Kdyby byly ryby. Rozprávková komédia zaujala 157-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,2 %) a 219-tisíc v 12+ (12,2 %).

Na komerčnú stanicu sa doťahovala u celého publika Jednotka s filmom Nedodržaný sľub. Videlo ho 202-tisíc divákov (11,2 %), v cieľovke 12 – 54 to bolo 100-tisíc ľudí (9,6 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo opäť Najlepšie počasie na Joj, tentoraz so 494-tisíc divákmi (25,5 %). V 12 – 54 sledovalo predpoveď 263-tisíc ľudí (24,4 %).