Aj v porovnaní trhových podielov malo Teleráno výraznejšie navrch, pripísalo si takmer dvojnásobný výsledok ako Dobré ráno – share Markízy v 12 – 54 sa v rannom slote pohyboval na úrovni 36,8 percenta, Joj zaznamenala 19,1 percenta.

Teleráno bežalo do 8:30 na rozdiel od morning show Joj, ktorá trvá niečo vyše dvoch hodín do 8:00. Obe televízie počas ranného magazínu zaradili štyri reklamné brejky, ktoré išli takmer v totožných časoch.

Joj vyzdvihla v tlačovej správe výsledok z čiastkovej cieľovky ženy 15 - 24, kde sa magazínu darilo najlepšie (33,7 %).

Najsledovanejším programom pondelka bolo Búrlivé víno, ktoré malo v komerčnej cieľovke 350-tisíc divákov a trhový podiel 29,8 percenta. Panelák na Joj sledovalo 255-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 pri podiele 21,5 percenta.

Búrlivé víno bolo tentoraz najsledovanejším programom dňa aj v univerzálnej cieľovke 12+, kde so 747-tisíc divákmi predstihlo Televízne noviny. Spravodajskú reláciu Markízy sledovalo 714-tisíc ľudí, z toho 344-tisíc v 12 – 54. V komerčnej cieľovke mali Televízny noviny share 42,5 percenta, druhý najvyšší v tomto roku.

V slote po 21:30 opäť víťazila Markíza tesnejšie – Rodinné prípady mali share 22,3 percenta, akvizičný seriál Agenti S.H.I.E.L.D. dosiahli 18,5 percenta.

Najsledovanejším pondelkovým programom Joj u mladších divákov bolo Najlepšie počasie, ktoré videlo 309-tisíc divákov v 12 – 54 pri podiele 28,6 percenta.

Joj naďalej výrazne zaostáva najmä v podvečernom nastavení, kde Markíza dominuje so seriálom Chlapi neplačú. Pondelková epizóda mala podiel 32,6 percenta, oproti tomu telenovala Joj Búrka: Dobrodružstvo lásky len 11,7 percenta, následná Súdna sieň, ktorá so seriálom Markíza takisto prekrýva, 14,9 percenta.