Divoké kone tak oproti utorku narástli o vyše 30-tisíc divákov a za pondelkovým štartom zaostali o necelých 20-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov. Joj mala počas seriálu trhový podiel 23,6 percenta, čo je doterajšie maximum Divokých koní. Markíza si ale pozíciu trhového lídra udržala – Búrlivé víno malo share 25 percent.
V 12+ takisto viedla vinárska sága so 656-tisícovým publikom, Divoké kone mali priazeň 552-tisíc ľudí z univerzálnej cieľovky.
Správanie značnej časti divákov ovplyvňovali brejky, počas reklamy na Markíze mnohí prepli na Divoké kone. Tie na Joj opäť trvali dlhšie ako Búrlivé víno, skončili sa až po 22. hodine.
Práve v slote po skončení Búrlivého vína mali Divoké kone najviac divákov, Markíza sa tak po 21:30 pri premiére nových častí reality šou Svokra musela uspokojiť s 202-tisíc divákmi z cieľovky 12 – 54 a podpriemerným podielom 18,3 percenta.
Naopak, po skončení seriálu Joj sa zas diváci vracali k ponuke Markízy. V 12+ si pozrelo Svokru celkovo 346-tisíc divákov.
Tradične veľká skupina divákov mala po 21:30 zapnutú menšiu stanicu Doma, na ktorej telenovelu Feriha sledovalo 177-tisíc ľudí, čo prinieslo share 9,8 percenta. Aj v 12 – 54 mal akvizičný seriál nadpriemerný výkon – 83-tisíc divákov a share 7,9 percenta.
Nad vlastným priemerom sa večer držala aj stanica Plus vďaka maratónu C.S.I.: Kriminálka Miami. Epizódu štartujúcu o 20:30 videlo 133-tisíc divákov (5,8 %), najviac zaujal diel vysielaný po 22:15 – pozeralo ho 154-tisíc divákov z univerzálnej cieľovky (11,7 %). V 12 – 54 si táto časť seriálu vydobyla podiel 9,6 percenta, sledovalo ju 78-tisíc mladších divákov.
Najsledovanejším programom stredy boli Televízne noviny na Markíze. Tie nevynechalo 429-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri podiele 36,8 percenta. Celkovo spravodajskú reláciu sledovalo 817-tisíc divákov.