Chart Show bola znova najsledovanejším nespravodajským programom dňa a Markíze zabezpečila u divákov vo veku od 12 do 54 rokov pozíciu lídra s nadpriemerný trhovým podielom 31,6 percenta.

Divoké kone na Joj po 20:30 uprednostnilo 249-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, Panelák so začiatkom o 21:40 sledovalo 135-tisíc mladších divákov. Share Joj bol v čase Divokých koní na úrovni 20,7 percenta, pri Paneláku klesol na 14,9 percenta.

Lepšie čísla zaznamenala Joj v univerzálnej cieľovke 12+, kde sa Divoké kone už minulý týždeň takmer dotiahli na Chart Show a tentoraz ju dokonca pokorili. Podľa peoplemetrov seriál sledovalo v priemere 588-tisíc ľudí, kým hudobnú šou s témou Hudobné úlety 519-tisíc. V čase Paneláka už Markíza jasne dominovala aj v univerzálnej cieľovke – druhý seriál Joj videlo dovedna 252-tisíc ľudí.

Do rozloženia síl v stredu výraznejšie prehovoril aj RTVS vďaka futbalovej Lige majstrov. Odvetný duel medzi Chelsea a Parížom St. Germain mal najviac divákov od začiatku druhého polčasu o 21:45 až do skončenia predĺženia po 23:15.

Vyvrcholenie zápasu v uvedenom čase sledovalo 255-tisíc divákov, čo Jednotke prinieslo vysoko nadpriemerný trhový podiel 18 percent. V komerčnej cieľovke športový prenos dopozeralo 130-tisíc divákov pri podiele 16,4 percenta.

Prvý polčas predtým zaznamenal podobné čísla, videlo ho 129-tisíc divákov v 12 - 54 (10,6 %) a 245-tisíc v 12+ (11,1 %).

Pozíciu najsledovanejšieho programu si aj v stredu udržali Televízne noviny Markízy, ktoré si zaplo 404-tisíc mladších divákov (trhový podiel 38,5 %) a 785-tisíc celkovo (39 %).