Oba seriály štartovali po pol deviatej večer, 20. časť Divokých koní sledovalo 287-tisíc mladších divákov, Búrlivé víno 286-tisíc.
V peoplemetrovom meraní nezodpovedá rozdiel tisíc divákov ani desatine percentuálneho bodu, oba seriály tak uhrali prakticky remízu. Zodpovedal tomu aj zhodný trhový podiel 23,8 percenta, v prípade Divokých koní išlo o doterajšie maximum.
Napriek tomu ide o nový úkaz v rozložení síl Markízy a Joj. Búrlivé víno od presunu do prime-timeu v apríli 2013 pravidelne v slote víťazilo – Panelák ho ako najčastejší súper ratingom nezdolal ani raz.
Vinárska sága si aktuálne náskok udržala len v univerzálnej cieľovke 12+, kde mala vo štvrtok 605-tisíc divákov, kým Divoké kone 524-tisíc. Share Markíza v 12+ bol v tom čase 28,1 percenta, Joj mala na svojej strane 24,2 percenta divákov, ktorí sledovali televíziu.
V ďalšej fáze večera po 21:40 si Joj ukoristila pozíciu trhového lídra vďaka novým častiam Paneláka, ktoré zdolávajú scripted-reality Markízy Rodinné prípady. Štvrtkový Panelák mal share v komerčnej cieľovke 26,5 percenta, Rodinné prípady 19,3 percenta. Joj mala v tom čase 239-tisíc mladších divákov, Markíza 169-tisíc.
V 12+ bol odstup o čosi menší, takisto ale v prospech Joj. Panelák mal dovedna 373-tisíc divákov (23,9 %), Rodinné prípady 315-tisíc (20,8 %).
Vďaka doteraz najúspešnejšiemu dielu Divokých koní, čo sa týka trhové podielu, a silnému Paneláku evidovala Joj 5. februára svoj najlepší štvrtkový výkon v prime-time za posledných šesť mesiacov (23,3 %). Zároveň išlo o najlepší celodenný štvrtkový share za uplynulý rok (18,1 %), informovala televízia v tlačovej správe.
Výrazný náskok si naopak Markíza drží v podvečernom slote po 18. hodine. Seriál Chlapi neplačú vo štvrtok videlo 248-tisíc divákov v 12 – 54 a 527-tisíc celkovo, v univerzálnej cieľovke tak veľkosťou publika prekonal Panelák a tesne aj Divoké kone.
Share Markízy počas Chlapi neplačú dosiahol v komerčnej cieľovke 27,6 percenta, Sladký život na Joj v rovnakom čase mal ani nie polovičný podiel 12,3 percenta.
Aj vo štvrtok boli celkovo najsledovanejším programom dňa Televízne noviny na Markíze s 373-tisíc divákmi v 12 – 54 (34,9 %). Spravodajskú reláciu sledovalo 770-tisíc ľudí starších ako 12 rokov (38,3 %).