Regulátor dostal v uplynulom období viacero sťažností smerujúcich voči priamym prenosom zápasov z hokejových MS vo vysielaní RTVS.
Podnety nesmerovali v tomto prípade voči samotným športovým duelom či komentátorom, ako býva často zvykom, ale poukazovali na príliš veľký objem reklám.
Reklamy cez hokej môže byť viac
Sťažovateľ nekonkretizoval spoty žiadneho zadávateľa, za problém považoval komerčné brejky ako celok. Podľa podnetu bol ich počet počas troch zápasov šampionátu „neúnosný“ a trvali tak pridlho, až „ohrozovali duševné zdravie“.
Nespokojný divák v podnete dokonca napísal, že mieni požiadať aj o vrátenie koncesionárskych poplatkov.
RTVS podľa regulátora
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?