Bodovalo športové štúdio

Viac ako 400-tisíc divákov si v utorok nenechalo ujsť romantický film Šťastný nový rok 2: Dobro došli, vďaka ktorým sa dostal na prvé miesto nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu 12+.  

Darilo sa aj Joj Šport štúdiu, ktoré v dvoch častiach prilákalo 390-tisíc a 382-tisíc divákov. Štvrtá priečka patrila českej komédii Po čem muži touží 2 s 374-tisícmi divákov. Magazín Reflex videlo 354-tisíc divákov.

Zloženie prvej pätice programov sa v prípade nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu vo veku od 13 do 55 rokov výrazne zmenilo. Joj Šport štúdio obsadilo prvé dve miesta s trhovým podielom 39,2 a 38,4 percenta.

Tretia priečka patrila filmu Po čem muži touží 2 s 24,2-percentným trhovým podielom. Film Šťastný nový rok 2: Dobro došli dosiahol na štvrtom mieste 22,5-percenta a magazín Reflex na päťke mal 23,2 percenta trhového podielu.

Za celý deň získala Skupina Markíza 28,8 percenta trhového podielu, Joj Group mala 29,1 percenta, RTVS bola nad dvanástimi percentami a spravodajská televízia TA3 si nevyslúžila ani jedno celé percento trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Simona Salátová vás zabaví vo svojej šou na Silvestra.
Neprehliadnite

Státisíce divákov videlo šou Simona: Donaha!, vysoké čísla mali aj české a slovenské klasiky