Aktualizácia 21. mája: Promospot STV na DOD 2008.
Zverejnené 16. mája:
Slovenská televízia tento rok bude mať Deň otvorených dverí (DOD). Konať sa bude už o pár dní, presunula ho totiž na deň detí 1. júna. Podľa riaditeľky komunikácie STV Miriam Žiakovej tento rok televízia akciu spojí so svojou charitatívnou aktivitou Konto nádeje.
Akcia sa pred rokom nekonala, televízia povedala, že na to nemá peniaze. Tento rok sú, pretože sa podľa Žiakovej urobí lacnejšie. "Minieme na to necelú tretinu peňazí než minulo vedenie STV pred dvomi rokmi." Môže za to aj charitatívna povaha akcie - napríklad hudobné kapely tak vystupujú bez nároku na honorár.
Minieme na to necelú tretinu peňazí než minulo vedenie STV pred dvomi rokmi. Miriam Žiaková
Televízia odvysiela 1. júna štyri prenosy z akcie, ktorá sa uskutoční tak ako v minulosti vo všetkých troch štúdiách televízie. O programe zatiaľ na webe mlčí, v minulosti mala akcia vlastný web. Podľa Žiakovej v tlači beží promokampaň a stránku spustia o týždeň.
DOD STV robila dva krát, akciu zaviedol šéf komunikácie a marketingu manažmentu Richarda Rybníčka Branislav Zahradník.
S dňom detí spája podobnú akciu televízia Joj, každoročne ju organizuje v bratislavskom Auparku. Markíza organizuje Deň otvorených dverí tradične v auguste.