Televízia Markíza v máji ukončí vysielanie svojej dlhoročnej hudobnej hitparády Deka hity (ostatné vydanie: rating: 1,9 % / 23,6 %). Už v júni ju však nahradí nový hudobný formát. Relácia Deka Hity je na obrazovkách Markízy od začiatku jej vysielania, prvou moderátorkou bola Slávka Halčáková, producentom Daniel Junas. Súčasným moderátorom je Robo Mikla. Relácia sa dlhodobo potýka s nízkou sledovanosťou hlboko pod priemerným týždenným podielom Markízy. Pre mladšie cieľové skupiny to bol posledný formát v portfóliu TV Markíza, po príchode peoplemetrov zmizol HitBox, Kapela na predaj, Kakao či F15.

Reláciu pre TV Markíza vyrábala spoločnosť Kuul TV bývalého moderátora televízie Jozefa Poláčka. Producent zostáva nezmenený aj pri novom magazíne s názvom Music One. Ten nahradí Deka hity od júna. "Pôjde viac o hudobný magazín, než iba hitparádu. Klipy budú doplnené väčším množstvom reportáží, rozhovorov a publicistiky z oblasti hudby a life-style," hovorí producent relácie Jozef Poláček. Produkčná spoločnosť Kuul TV v súčasnosti pripravuje casting na moderátora novej relácie. V produkcii sú aj upútavky na casting. Imidž relácie bude postavený na vyše miliónovom štýlovo zmodernizovanom automobile. Relácia Music One sa bude vysielať rovnako ako Deka hity v sobotu popoludní v stopáži 52 minút. (lk)