Dedičstvo kleslo, Farma mala dosiaľ najvyšší podiel

Farma 4 Zdroj: TV Markíza

Pondelková časť reality šou Farma mala z doteraz odvysielaných epizód najvyšší trhový podiel v strategickej cieľovej skupine 12 – 54. Podľa Markízy dosiahol 33 percent.

Relácia bola jednotkou trhu a zároveň zaznamenala svoj piaty najvyšší rating v rámci aktuálnej série na úrovni deväť percent.

Farma si druhý raz v pondelkovom slote zmerala sily s novým seriálom Dedičstvo na Joj. Jeho sledovanosť aj trhový podiel u mladších divákov oproti prvej časti zaostali.

Druhý diel mal podľa informácií Mediálne.sk v komerčnej cieľovke rating 4,0 percenta a trhový podiel 16,3 percenta. Pri štarte sa seriál z vidieckeho prostredia uviedol sledovanosťou 5,6 percenta a podielom 20,6 percenta. Farma mala aj pred týždňom sledovanosť 9,0 percenta, share bol 30,6 percenta. 

Markíza v tlačovej správe aj tentoraz vyzdvihla výkonnosť svojich ďalších fungujúcich formátov – lídrom trhu bola počas vysielania Televíznych novín (sledovanosť 12,4 % / trhový podiel 41,3 % v 12 – 54), Búrlivého vína (12,1 % / 32,8 %) aj podvečerného seriálu Chlapi neplačú (8,4 % / 37,0 %).

Markíza zároveň podobne ako pred týždňom uviedla, že Chlapi neplačú mali viac divákov ako prime-timeové seriály Joj Dedičstvo aj Panelák.