D. Dangla využila Markíza ako moderátora pri premiére novej zábavnej šou 2 na 1, kde sa objavil po boku Adely Vinczeovej. Ďalšie časti tohto programu zatiaľ Markíza neponúkla.
Televízia však chystá ďalšiu reláciu, v ktorej s D. Danglom počíta. Ide o zábavnú „hypnošou“, ktorú Markíza kúpila vlani z Veľkej Británie, kde formát vysielala komerčná jednotka ITV.
Slovenská stanica aktuálne v upútavke vyzýva záujemcov o prihlásenie sa do šou, v ktorej majú zažiť „fantastickú zábavu“ po hypnóze. Vyhrať môžu 2 500 eur.
Originálny formát You’re Back In the Room začala ITV vysielať v roku 2015, uviedla dve série. Globálne game show distribuuje BBC Worldwide, od ktorej má Markíza viacero formátov vrátane aktuálneho seriálu Milenky.
Program sa profiluje ako zábavná game show, v ktorej súťažiaci hrajú o finančnú výhru, pričom plnia triviálne úlohy, no potom, čo ich profesionál uvedie do stavu hypnózy.
Po zásahu hypnotizéra účinkujúci napríklad namáča tvár do torty, keď počuje konkrétne slovo, uverí, že je plavčík, pirát či tyranosaurus, že kráča po ľade, má ustavičné sucho v ústach, alebo ho prepadne náklonnosť k moderátorovi.
Ihneď po odvysielaní prvej časti sa v Británii rozbehli diskusie na internete, či ide o skutočný stav hypnózy, alebo o najatých hercov, ktorí stav predstierajú. Britské médiá kontroverzný program riešili aj preto, že hypnózu ako metódu nie je možné v krajine používať na „zábavné“, ale len terapeutické účely.
Tvorcovia šou vtedy reagovali, že súťažiaci často úlohu nesplnia a prichádzajú tak o peniaze, čo by nerobili dobrovoľne. Zároveň tvrdili, že o bezpečnosť účinkujúcich je postarané.
Odborníci naopak poukazovali na to, že ani v stave hypnózy človek nerobí to, čo sám nechce. Konanie v hypnóze si navyše nepamätá, a tak skôr usudzovali, že účinkujúci s produkciou spolupracujú. V austrálskej verzii šou navyše našli médiá medzi účinkujúcimi amatérskych hercov.
CME šou kúpila nielen pre Markízu, ale aj ostatné trhy. Slovinská Pop TV, ktorú CME medzičasom predala, šou uviedla vlani a pri štarte zaznamenala u mladšieho publika trhový podiel vyše 50 percent, a to v nedeľnom prime-time.
Formát You’re Back In the Room vyhral v roku 2016 na International Format Awards v Cannes kategóriu Najlepšia štúdiová game show. Šou sa predala aj do USA, Francúzska, Kanady či Kolumbie. Markíza zatiaľ neinformovala, kedy s novinkou počíta, pravdepodobne však najskôr na jeseň.