Pravdepodobne ďalším krokom k redukcii nákladov je reštrukturalizácia oddelení v rámci televízie Markíza. Proces sa podľa informácií Mediálne.sk začal 1. novembra a zásadnou zmenou je vznik nového spojeného centra interaktivity a marketingu.
Vytvorenú sekciu vedie doterajší šéf Centra marketingu Michal Borec. Oddelenie podľa nepotvrdenej informácie nesie názov Centrum nových médií – podobne ako v štruktúre Joj.
Medzi pokryté oblasti vzniknutej sekcie budú patriť internetové projekty televízie, vrátane platformy Voyo.sk, teletext a marketingové aktivity. Markíza sa k detailom zatiaľ nevyjadrila.
Internetové projekty v rámci Centra interaktivity dosiaľ viedol Čech Michal Razim, ktorý tak ako riaditeľ samostatnej online divízie končí. Podľa informácií Mediálne.sk však v televízii zostáva pracovať. Centrum interaktivity viedol od januára tohto roka.
Samostatného manažéra mala dosiaľ aj on-demand služba Voyo.sk, viedol ju Peter Šturdík.
Spájanie oddelení naznačovalo aj vyjadrenie generálneho riaditeľa televízie Matthiasa Setteleho v rozhovore na Sme.sk publikovanom vo štvrtok, kde sa vyjadroval k šetreniu a prepúšťaniu zamestnancov.
„Robíme zmeny, to je pravda. Niektoré pozície zaniknú, niekde budeme využívať externých spolupracovníkov, niektoré miesta zreorganizujeme. Spájame napríklad on-line sekciu, Voyo.sk a teletext do nového oddelenia a je zrejmé, že ak niektoré úseky zlúčime, nepotrebujeme paralelné pracovné miesta,“ uviedol.
Podľa informácií z prostredia televízie sa interaktívne oddelenie malo v organizačnej štruktúre Markízy presunúť už začiatkom roka pod Centrum marketingu a Centrum spravodajstva a publicistiky (v prípade redaktorov TVnoviny.sk). Dôvodom malo byť práve šetrenie finančných prostriedkov, ktoré sa prejavilo aj prepustením viacerých zamestnancov on-line redakcie v závere minulého roka. Po angažovaní M. Razima Centrum interaktivity napokon zostalo zachované v pôvodnom „plnohodnotnom“ režime.
M. Borec viedol Centrum marketingu v Markíze od vlaňajšieho apríla, keď vo funkcii nahradil Martinu Hrivnákovú. Pred nástupom do Markízy pracoval u telekomunikačného operátora Orange Slovensko ako senior manager pre brand activation, na starosti mal sponzorské spolupráce, eventy, filantropiu a CSR. Predtým pôsobil ako manažér zodpovedný za reklamu, PR a komunikačnú stratégiu v kozmetickej spoločnosti Avon. Od roku 2009 bol riaditeľom externej komunikácie pre strednú a východnú Európu so sídlom v Moskve. Je brat súčasného ministra spravodlivosti.