Seriálový súboj Markízy a Joj v prime-time je naďalej vyrovnaný. Po utorkovom víťazstve Búrlivého vína mali v stredu navrch Divoké kone. Tie tentoraz sledovalo 272-tisíc mladších divákov, kým vinársku ságu 249-tisíc.
Joj mala po 20:30 trhový podiel v komerčnej cieľovke na úrovni 22,9 percenta, Markíza 21 percent. V prípade Búrlivého vína išlo z pohľadu sledovanosti aj trhového podielu o doteraz najslabší výkon.
Historicky najnižšie čísla mal seriál Markízy, aj pokiaľ ide o počet divákov v 12+. Búrlivé víno v stredu videlo 547-tisíc ľudí, najmenej, odkedy sa vysiela v prime-time.
Divoké kone tak znížili odstup aj v univerzálnej cieľovke, uprednostnilo ich 525-tisíc divákov. V 12+ bol share Joj 24,4 percenta, Markíza mala o jeden percentuálny bod vyšší výkon.
V následnom súboji Paneláka a Rodinných prípadov sa zopakoval utorkový scenár. V 12 – 54 tesne zvíťazila ponuka Joj, v 12+ mala mierny náskok Markíza.
Stredajšiu časť Paneláka videlo 186-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (21,3 %), Rodinné prípady sledovalo 175-tisíc mladších divákov (20 %). V univerzálnej cieľovke mala Joj 317-tisíc divákov (20,4 %), Markíza 327-tisíc (21,1 %).
V rebríčku najsledovanejších relácii dňa patrilo v stredu prvých šesť priečok spravodajským reláciám komerčných staníc. Z nich najviac divákov evidovali znova Televízne noviny na Markíze, ktoré nevynechalo 387-tisíc ľudí vo veku od 12 do 54 rokov (35 %) a 782-tisíc celkovo (38,3 %).