„Najvýraznejšou črtou je dôraz na dominantnú žltú farbu. Symbolizuje radosť, aktivitu, dynamiku a sebavedomie, ktoré súvisia zo zameraním televízie. Zmeny sa prejavia aj v zjednodušení štruktúry grafiky, ktorá využíva princíp členenia diagonálnou líniou,“ opísal zmeny PR manažér Markízy Lukáš Kočišek.

Kreatívnym riaditeľom koceptu bol Roman Kettner, art directorom Jaroslav Jenča, dizajnérom a animátorom Jozef Koháry.

Grafika má lepšie komunikovať "prednosti a ciele" stanice, ktorá funguje osemnásť mesiacov. Televízia, pôvodne cielená ako kanál pre mužov, prechádza miernou úpravou formátu. Po zrušení kanálu Fooor má Dajto dostať univerzálnejšie zameranie, rovnaké platí aj pre "ženskú" Doma. Má sa tým rozšíriť potenciálny divácky záber televízií.

Celodenný sezónny priemerný share Dajto je v komerčnej cieľovke 3,4 percenta, rovnakú hodnotu dosahuje aj v prime-time – medzi 19. a 22. hodinou.