Česká televízia (ČT) po vyhodnotení reakcií divákov na nové označenia kanálov ČT 1, ČT 2, ČT 24 a ČT 4 Sport a na celkový redizajn svojho grafického identu upravila vzhľad jednotlivých označení kanálov na televíznej obrazovke.
Od piatku 7. septembra sú označenia kanálov po novom umiestnené bližšie k ľavému hornému rohu obrazovky, ich veľkosť bola taktiež zmenšená o pätnásť percent. "Česká televízia tak reagovala na mnohé reakcie divákov, že nové značky sú od 1. septembra príliš veľké a svojím umiestnením zasahujú do obrazu vysielaného programu," uviedol hovorca ČT Martin Krafl. Označenia kanálov sa v pravidelných intervaloch na obrazovke v rámci animácie striedajú s korporátnym logom ČT.
Televízia v minulých dňoch podľa Krafla taktiež upravila na základe diváckych ohlasov aj informačnú lištu na spravodajskom kanáli ČT 24 v dolnej časti obrazovky. "Jej zväčšením sme zlepšili čitateľnosť informácií, ktoré ponúka," dodal Krafl.
Svoje logo po niekoľkých dňoch upravila aj komerčná TV Nova. Po tom, čo od minulotýždňového sobotného večera začala namiesto nápisu používať len tzv. „špirálku“, sa vo štvrtok vrátila k jeho pôvodnej podobe avšak v priesvitnom šedom prevedení bez využitia farieb.