Susedov si včera pozrelo priemerne 955 tis. divákov pri podieli 59,1 %. Dvojkou na trhu bola Jednotka STV so seriálom Dr. House, podiel 20,8 % je najlepším od spustenia druhej série Susedov ako konkurenčného titulu, priemerne seriál sledovalo 348 tis. divákov.
JOJ tento týždeň vysielala predposledný krát seriál Volajú ma Earl v prime-time, opäť tak bola so svojou večernou ponukou až štvrtá (priemerne 69 tis. divákov pri podieli 4,1 %). Tretím najsledovanejším titulom po 20:00 bol, tak ako pred týždňom, dokument Nahá veda s podielom 5,2 % pri 86 tis. divákoch.
Druhý titul v hlavnom vysielacom čase spúšťali zhodne o 20:50 Markíza i JOJ. Úspešný slot pôvodnej zábavy najsilnejšiu televíziu opäť nesklamal, Vilomeniny s podielom 49,3 % zaujali priemerne 817 tis. divákov. JOJ dosiahla s C.S.I.: Las Vegas svoj priemer okolo 18,2 %. Najhoršie v druhom pásme dopadla Jednotka, ktorej sa so seriálom Helicops v tomto slote dlhodobo nedarí (podiel 11,7 %).
Desaťročná relácia Paľba sa poslednú sezónu stabilizovala na vysokých hodnotách podielu na trhu, priemerne si ju zapne 38 % divákov.
Investigatívna publicistika Markízy Paľba má za sebou jedno z najúspešnejších vydaní druhej polovice sezóny, 544 tis. divákov zabezpečilo podiel takmer 42 %. Infotainmentové Črepiny JOJ, ktoré sa s Paľbou čiastočne prekrývajú, získali pre TV JOJ taktiež postačujúci priemer 19,3 %. Naďalej sa oveľa lepšie darí novým Črepinám s hviezdičkou, pre ktoré 323 tis. divákov zabezpečilo podiel 29,1 %. JOJ tak v neskoršej časti večera na chvíľu zvíťazila nad Markízou, ktorá v tomto čase s reláciou 112 zaujala len 255 tisíc divákov, ktorí jej zabezpečili podpriemernú hodnotu 26,5 %.
Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.
Zdroje údajov:
- ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
- ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
- ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT
Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.
Foto: Markíza