V komerčnej cieľovke si novinku na Jednotke po 20:20 pozrelo 184-tisíc divákov. Share v 12 – 54 dosiahol 16,1 percenta, v univerzálnej cieľovke bol takmer rovnaký (16,4 %).
Čo ja viem štartovalo v slote s o čosi menšou diváckou základňou ako Milujem Slovensko vlani na jar, ktorého prvú časť (mimo úvodného veľkonočného špeciálu) videlo 5. apríla 2013 spolu 348-tisíc ľudí.
Čo ja viem však malo vyšší share v oboch cieľovkách (Milujem Slovensko 13,6 % v 12 – 54 a 15,6 % v 12+) a podľa očakávaní - vzhľadom na priame zapojenie divákov cez mobilnú aplikáciu – aj navrch u divákov do 54 rokov, hoci iba mierne: premiéru Milujem Slovensko videlo pred rokom 174-tisíc divákov, teda o desaťtisíc menej ako Čo ja viem.
Kvíz RTVS nechal za sebou žánrovo podobnú šou Súboj národov, ktorú počas piatkov vysielal Joj. Jej ostatný diel zaujal podľa informácií Mediálne.sk 165-tisíc divákov v 12 – 54, čo predstavovalo trhový podiel 14,7 percenta. Celkovo mala federálna súťaž 241-tisíc divákov.
Trhovým lídrom bola v piatok štandardne Markíza s Búrlivým vínom, ktoré sledovalo 331-tisíc mladších divákov a 710-tisíc vo všeobecnej cieľovke. Podiel v komerčnej cieľovke dosiahol 28,7 percenta, seriál bol v prvý večer víkendu najsledovanejším programom dňa, a to aj v univerzálnej cieľovke 12+, kde predstihol Televízne noviny.
RTVS v piatkovom prime-time uviedla aj ďalší nový projekt, sériu Fetiše socializmu. Prvú časť po 21:40 videlo 100-tisíc ľudí vo veku od 12 do 54 rokov a 165-tisíc v 12+. Program mal tiež takmer rovnaký share v oboch cieľovkách – 9,2 percenta v 12 – 54, 9,1 percent v 12+.
Aj víkendový prime-time vyšiel najlepšie Markíze, ktorá v sobotu uspela s komédiou Skús ma rozosmiať. V komerčnej cieľovke si ju pozrelo 315-tisíc divákov pri podiele 28,1 percenta. Joj sekundovala filmom Zrodenie planéty opíc s 242-tisíc divákmi a shareom 21,1 percenta.
V 12+ bola aj v sobotu trhovou dvojkou v hlavnom vysielacom čase Jednotka s reláciou Pošta pre teba, ktorú pozeralo 371-tisíc divákov (18,1 %).
V nedeľu večer dominovala Markíza ešte výraznejšie, keď so značným odstupom nechala za sebou X Factor na Joj. Premiéru filmu Podfukári sledovalo až 460-tisíc divákov v 12 – 54, vďaka čomu sa snímka stala najsledovanejším programom dňa v reklamne dôležitej cieľovke.
Podfukári sa zároveň stali najsledovanejším tohtoročným filmom v 12 – 54 v rámci všetkých televízií. Snímka mala trhový podiel 37 percent, v prime-time mali vyššie podiely od začiatku roku len Televízne noviny a olympijský hokej Slovensko – Česko.
X Factor na Joj dosiahol druhý najnižší podiel od štartu – 23,7 percenta. Spevácku súťaž sledovalo 310-tisíc divákov v 12 – 54. RTVS patrila tretia priečka so seriálom Kolonáda, ktorý si zvolilo 130-tisíc mladších divákov a 430-tisíc celkovo (share 18,4 % v 12+).
RTVS cez víkend štartovalo aj nový formát pre deti Trpaslíci. Program dosiahol podľa údajov telerozhlasu v sobotu a nedeľu priemerný trhový podiel v cieľovej skupine detí takmer 23 percent.
Appku k Čo ja viem si stiahlo takmer 16-tisíc používateľov
Do soboty 5. apríla si aplikáciu ku kvízu Čo ja viem stiahlo podľa údajov RTVS celkovo 15 877 používateľov. Verziu pre operačný systém Anroid si stiahlo 11 287 ľudí, iOS variant 4 590.
Do hry sa počas úvodného vysielania Čo ja viem celkovo zapojilo 8 973 používateľov. Podľa Google Analytics zaznamenal RTVS aj nárast návštevnosti z mobilných zariadení na webovej podstránke šou – z Androidov prišlo 21 691 používateľov, z iOS 9 030 používateľov.