Nedeľný Tanec snov na Joj si oproti predošlému týždňu dokázal zlepšiť sledovanosť o vyše 50-tisíc divákov, vydanie s Karlom Gottom ako hosťom sledovalo 543-tisíc ľudí starších ako 12 rokov. Pre Joj to znamenalo v univerzálnej cieľovke dosiaľ najvyšší share charitatívno-tanečného formátu na úrovni 30,5 percenta.

Čo ja viem mierne kleslo, Tanec snov s najvyšším podielom v 12+

Do Tanca snov prijal pozvanie český spevák Karel Gott Zdroj: TV Joj

V komerčnej cieľovke 12 – 54 mal Tanec snov 241-tisíc divákov, čo je zo šiestich odvysielaných častí štvrtý najvyšší výkon. Trhový podiel 23,6 percenta bol druhý najvyšší.

U mladých zdolala Jojku podobne ako v predchádzajúcich týždňoch Markíza s premiérovým filmom. Snímku Need for Speed uprednostnilo o 20:30 296-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (27 %). V 12+ akčný film videlo 354-tisíc ľudí (18,4 %).

V komerčnej cieľovke boli celkovo najsledovanejším programom dňa Športové noviny na Markíze s 342-tisícovým publikom (31,8 %). V 12+ bolo najviac ľudí pri televízoroch pri Televízny novinách – 628-tisíc (34,7 %).

V sobotný večer si viac divákov po 20:30 zvolilo ponuku Joj, ktorá uviedla film Nič nás nerozdelí. Katastrofickú snímku podľa skutočnej udalosti sledovalo 287-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, kde bola zároveň najsledovanejším programom dňa. Trhový podiel dosiahol 26,2 percenta. V 12+ film zo španielskej produkcie videlo 408-tisíc ľudí (22 %).

Markíza kontrovala komédiou Dámska jazda, tej sa však veľmi nedarilo. V 12 – 54 zaujala 199-tisíc divákov (18,5 %), v 12+ to bolo 261-tisíc ľudí (14,3 %).

V univerzálnej cieľovke patrilo Markíze až miesto trhovej trojky, keď ju popri Joj predstihla aj Jednotka. Jej Nečakané stretnutia si po 20:20 zaplo 315-tisíc divákov (16 %). V 12 – 54 to bolo tradične menej – 83-tisíc (7,7 %). O čosi lepší výkon v komerčnej cieľovke mali nasledujúce Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou po 21:15. Tie sledovalo 109-tisíc mladších divákov (9,2 %), a 300-tisíc celkovo (14,8 %), vďaka čomu si Jednotka udržiavala v 12+ pozíciu trhovej dvojky.

Vysoko nadpriemerné čísla zaznamenala v sobotu podvečer aj Dvojka vďaka vyvrcholeniu play off hokejovej extraligy. Záverečný duel sezóny medzi Banskou Bystricou a Košicami bol najsledovanejší v dramatickej tretej tretine začínajúcej po 18:40, ktorú videlo 228-tisíc divákov (16,5 %). V 12 – 54 poslednú časť športového prenosu sledovalo 143-tisíc divákov (20,1 %).

Čo ja viem mierne kleslo, Tanec snov s najvyšším podielom v 12+

Záverečnú tretinu duelu Banská Bystrica - Košice a dekorovanie tímov sledovalo 228-tisíc divákov Zdroj: SITA

Na tretiu tretinu hokeja čakala značná časť divákov pri Večerníčku, ktorému peoplemetre v sobotu namerali 106-tisíc mladších divákov (17,7 %) a 151-tisíc v 12+ (13,7 %).

Piatkový prime-time patril Markíze s Búrlivým vínom, to malo priazeň 279-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 24,4 percenta. V 12+ išlo o 613-tisíc ľudí a share 29,7 percenta. Seriál Markízy bol najsledovanejším programom dňa v 12 – 54 aj v 12+.

Druhé tohtoročné vydanie šou Čo ja viem na Jednotke si vybojovalo pozíciu trhovej dvojky v oboch hlavných cieľových skupinách. Licencovaný formát pozeralo v piatkovom slote 199-tisíc divákov v 12 – 54 (17,5 %) a 390-tisíc celkovo (19,1 %). Ratingový pokles oproti premiére z Veľkonočného pondelka predstavoval 52-tisíc divákov, share v 12+ bol však o štyri desatiny percentuálneho bodu vyšší.

Čo ja viem mierne kleslo, Tanec snov s najvyšším podielom v 12+

Čo ja viem Zdroj: RTVS

Mierny pokles oproti štartu novej série zo začiatku týždňa zaznamenali aj Fetiše socializmu na Jednotke o 21:55, napriek tomu ale boli naďalej nad staničným priemerom. Dokumentárnu sériu tentoraz videlo 172-divákov (10 %), z toho 96-tisíc bolo vo veku od 12 do 54 rokov (9,4 %).

Joj patrila v piatok večer pozícia trhovej trojky s filmom Lovci pokladov. Ten uprednostnilo 195-tisíc mladších divákov (19,7 %), v 12+ to bolo 254-tisíc ľudí (14,8 %).