Finále Čo ja viem videlo v piatok 483-tisíc divákov, čo Jednotke prinieslo historicky najvyšší trhový podiel tejto relácie na úrovni 27,5 percenta. Čo sa týka počtu divákov, viac ich mal program iba raz: pred dvomi týždňami – 486-tisíc.
Aj v komerčnej cieľovke obhájil licencovaný formát pozíciu lídra, ktorú si drží od konca Farmy na Markíze. Záverečný diel sledovalo 206-tisíc mladších divákov pri podiele 22 percent, išlo o najsledovanejší program dňa.
Čo ja viem, ktoré tento rok finišovalo skôr ako v prípade predošlých dvoch sérií, ktoré trvali do prvej polovice júla respektíve konca júna, má celkovo za sebou najúspešnejšie sériu. Priemer 12 častí dosiahol 438-tisíc divákov pri podiele 22,2 v 12+, u mladšieho publika bol priemerný share 19,2 percenta pri 204-tisíc divákoch.
V komerčnej cieľovke sa na Jednotku v piatok doťahovala Markíza s komédiou Babovřesky, ktorú sledovalo 197-tisíc mladších divákov (22,6 %), film však rástol najmä po konci Čo ja viem. V 12+ mala česká snímka 296-tisícové publikum (19 %).
Joj konkurovala v piatok filmom Stážisti, ktorý uprednostnilo 127-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,3 %). V 12+ to bolo 157-tisíc divákov (9,9 %).
V sobotu mal prime-time netradičného lídra – menšiu stanicu Dajto vysielaciu futbal Slovensko – Severné Írsko so začiatkom po 20:25. Štúdio a prvý polčas videlo 181-tisíc mladších divákov (19 %) a 343-tisíc v 12+ (19,4 %), sledovanejšia bola druhá polovica duelu po 21:48 so 195-tisíc mladšími divákmi (21,5 %) a 360-tisíc v 12+ (23,1 %).
Za vlastnú stanicu sa na miesto trhovej dvojky posunul hlavný kanál Markízy s filmom Pozdravy zo spermobanky, ktorý videlo 164-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,1 %) a 221-tisíc v 12+ (12,8 %).
Joj zaradila kreslený film Hľadá sa Nemo, zaujal 113-tisíc mladších divákov (11,8 %) a 143-tisíc v 12+ (8,4 %). Film Pútnička na Jednotke si zvolilo 138-tisíc divákov (8,7 %), z toho 56-tisíc mladších (6,3 %).
Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny Markízy s 200-tisíc divákmi v komerčnej cieľovke (30,7 %). V 12+ mal spravodajský súhrn 423-tisíc divákov (32,3 %).
V nedeľu mali filmy komerčných staníc vyrovnanú výkonnosť. Markíza po 20:30 vysielala Vražednú hru, ktorú sledovalo 203-tisíc mladších divákov (18,7 %), Joj zvolila snímku Osamelý jazdec so 199-tisíc mladšími divákmi (22,6 %). V 12+ mala Markíza 310-tisíc divákov (16,1 %), Joj 278-tisíc (18 %).
Jednotka vysielala naživo event Slovenka roka 2016, po 20:25 ho sledovalo 81-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (7,3 %) a 271-tisíc v 12+ (13,7 %).
Najsledovanejším programom dňa bolo Najlepšie počasie na Joj, predpoveď sledovalo 313-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (28,6 %) a 587-tisíc v 12+ (29,2 %).