Prvé štyri priečky najsledovanejších programov dňa patrili v nedeľu hlavným spravodajským reláciám a predpovediam počasia Markízy a Joj. Na vrchole rebríčka boli Televízne noviny Markízy, ktoré sledovalo 292-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri trhovom podiele 32,9 percenta, v 12+ išlo o 602-tisíc ľudi (34,7 %).

Najlepšie počasie na Joj sledovalo 291-tisíc mladších divákov (25,8 %) a 525-tisíc celkovo (25,4 %). Noviny TV Joj boli v 12+ druhým najsledovanejším programom dňa s 564-tisícovým publikom (30,5 %).

Vo večernej konfrontácii filmov zvíťazila snímka Total Recall, ktorú na Markíze sledovalo 257-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (24 %) a 329-tisíc v 12+ (17,9 %).

Joj mala s filmom Hry o život 207-tisíc mladších divákov (21,2 %) a 270-tisíc v univerzálnej cieľovke (16,2 %).

Z menších staníc bola najúspešnejšia po 20. hodine Doma so Zámenou manželiek. Tú v 12+ sledovalo 139-tisíc divákov (6,8 %), v 12 – 54 to bolo 82-tisíc divákov (7,2 %). Následný živý prenos z pražského Mattoni Koktejl Festivalu 2015 o 21:20 už zaujal menej ľudí – 49-tisíc v 12 – 54 (4,6 %) a 81-tisíc v 12+ (4,5 %).

V sobotu v prime-time zvíťazila Joj s komédiou Vojna neviest, ktorú si zvolilo 209-tisíc mladších divákov (21,4 %) a 286-tisíc celkovo (16,4 %).

Markíza bol lídrom s filmom Unesená v cieľovke 12+, kde mala 312-tisíc divákov (17,9 %). Mladých bolo 200-tisíc (20,6 %).

Nečakané stretnutia na Jednotke sledovalo 260-tisíc divákov, čo verejnoprávnej stanici prinieslo share 14,8 percenta. V 12 – 54 to bolo obligátne menej – 47-tisíc divákov (5 %).

Následné Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou si po 21:15 publikum udržali, sledovalo ich 256-tisíc divákov (14,1 %), v 12 – 54 to bolo 67-tisíc ľudí (6,6 %).

Nad svojím priemerom bola aj v sobotu večer Doma s filmom Leto v Maďarsku. Videlo ho 174-tisíc divákov (10 %), z toho 71-tisíc z komerčnej cieľovky (7,5 %). Dvojciferná v 12+ bola menšia stanica Markízy aj počas romantiky Rosamunde Pilcherová: Svadba plná zmätkov, ktorú po 22:00 sledovalo 130-tisíc divákov (11,1 %).

Najlepšie počasie na Joj ako najsledovanejší program dňa v komerčnej cieľovke videlo 238-tisíc divákov (26,8 %) a 438-tisíc celkovo (25,8 %). V 12+ boli najúspešnejšie hlavné spravodajské relácie komerčných televízií, ktoré mali podľa peoplemetrov rovnaký výkon – 447-tisíc divákov pre Televízne noviny Markízy (31,9 %) aj Noviny TV Joj (29,7 %).

V piatkovom hlavnom vysielacom čase sa druhý týždeň po sebe stala lídrom v 12+ pri absentujúcom Búrlivom víne Jednotka. Počet divákov jej kvízu Čo ja viem znova stúpol na 429-tisíc divákov (23,8 %), čím sa formát priblížil k svojmu maximu z tohto roka, keď ho pri štarte na Veľkonočný pondelok 6. apríla sledovalo 442-tisíc divákov.

V 12 – 54 bolo Čo ja viem trhovou dvojkou so 193-tisíc divákmi (20,1 %). Líderstvo si uchmatla v komerčnej cieľovke Markízy s filmom Parker, ktorý zaujal 238-tisíc divákov (26,1 %). V 12+ mala akčná snímka 401-tisíc divákov (24,3 %).

Joj patrilo v oboch hlavných cieľovkách miesto trhovej trojky – film Narnia: Dobrodružstvá lode Ranný pútnik sledovalo 135-tisíc mladších divákov (14,8 %) a 183-tisíc v 12+ (11,1 %).