Na Prvý sviatok vianočný najviac divákov z mladšej cieľovky 12 – 54 zaujímalo Počasie na Markíze, ktoré si pozrelo 418-tisíc divákov pri podiele 26,7 percenta. Celkovo mala predpoveď 706-tisícové publikum (26,4 %).
U celého publika mali najviac divákov – 730-tisíc – Noviny TV Joj, vďaka ktorým mala televízia po 19:30 trhový podiel 28,3 percenta v cieľovke 12+. V užšej 12 – 54 mali správy na Jojke 394-tisíc divákov (26,6 %).
Najsledovanejší film z ponuky 25. decembra odvysielali slovenské televízie podvečer – išlo o
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?