Markíza bola v slote pred spravodajským blokom vďaka pôvodnému seriálu trhovým lídrom, Súdna sieň na Joj mala podľa informácií Mediálne.sk 116-tisíc divákov a trhový podiel 16,9 percenta.

Časť koláča si tradične vzala súťažnými reláciami aj Jednotka – Duel mal v 12 – 54 share 8 percent, 5 proti 5 prakticky zhodný podiel 7,9 percenta.

V 12+ mali Chlapi neplačú pri návrate 420-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke bol výkon seriálu mierne nižší ako priemer všetkých v tomto roku odvysielaných častí. Druhá séria, ktorá na Markíze štartovala 27. januára, mala priemerný trhový podiel 30,9 percenta. Seriál v priemere sledovalo 237-tisíc mladších divákov.

Ešte sledovanejšia bola prvá séria vlani na jeseň, ktorej priemer bol 276-tisíc divákov v 12 – 54 pri trhovom podiele 35,2 percenta.

Najsledovanejšou časťou v histórii seriálu zostáva epizóda z 21. novembra 2013, ktorú videlo 354-tisíc divákov v cieľovke 12 – 54. Najvyšší share mali Chlapi neplačú o deň neskôr – 41,5 percenta.

Druhá séria sa v piatok 6. júna tohto roka lúčila s trhovým podielom 38,4 percenta, čo je aj tohtoročné maximum seriálu. Pri televízoroch vtedy bolo 193-tisíc divákov, pri návrate v novej sezóne to teda aktuálne bolo približne rovnaké množstvo.

Najsledovanejším programom utorka bolo Búrlivé víno, ktoré malo v komerčnej cieľovke 349-tisíc divákov a share 28,5 percenta. Panelák na Joj sledovalo 198-tisíc divákov v 12- 54, trhový podiel dosiahol 16,2 percenta.

Darilo sa verejnoprávnej Jednotke s premiérovou časťou zábavnej relácie Nikto nie je dokonalý. Formát sledovalo 141-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, podiel bol nad priemerom stanice – 11,5 percenta. V 12+ Jednotka tesne predstihla Joj – mala 318-tisíc divákov (14,6 %), Panelák 299-tisíc (13,8 %).

Aj v ďalšej časti večera bola trhovým lídrom Markíza – Farma mala po 21:40 share 32,5 percenta a sledovanosť 296-tisíc divákov. Vtierka Castle na Joj v tom čase 100-tisíc divákov a podiel 11,1 percenta.