Poslednú časť videlo 11. júna o 17:50 147-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri trhovom podiele 30 percent. Share na tejto úrovni už v aktuálnej sérii dosahoval seriál skôr výnimočne.
V 12+ sledovalo finále 348-tisíc divákov, trhový podiel v univerzálnej cieľovke bol tradične vyšší – 33,3 percenta.
Markíza bola vďaka Chlapom tradične trhovým lídrom v slote pred spravodajským blokom. Súdna sieň na Joj mala vo štvrtok 47-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (9,5 %) a 148-tisíc celkovo (14,2 %).
Markíza si so seriálom líderskú pozíciu držala počas celej jeho histórie, hoci vo štvrtej sérii nasadenej od 1. januára mala ratingová krivka klesajúcu tendenciu. Veľkosť publika seriálu mala zároveň značnú kolísavosť podobne ako v predošlých sériách, čo súvisí najmä so sezónnosťou - viac ľudí mali Chlapi neplačú počas zimných mesiacov.
Počnúc aprílom tohto roka sa ratingy v 12 – 54 ustálili pod 200-tisícovou hranicou, v 12+ klesli spravidla pod 400-tisíc. Markíza ešte vo februári avizovala, že seriál štvrtou sériou ukončí, keďže príbeh sa podľa televízie uzavrel.
O seriál bol najväčší záujem počas prvej série na jeseň 2013, keď ho v 12 – 54 v priemere sledovalo 276-tisíc divákov (share 35,3 %). Vtedy uviedla Markíza aj najsledovanejšiu časť, ktorou v komerčnej cieľovke zostáva epizóda z 21. novembra 2013. Videlo ju 354-tisíc mladších divákov. Najvyšší share zaznamenal seriál v komerčnej cieľovke o deň neskôr – 41,5 percenta.
Druhá séria v jarnej sezóne v roku 2014 dosiahla v 12 – 54 priemernú sledovanosť 237-tisíc divákov a share 31,1 percenta. Tretiu séria z jesene minulého roka pozeralo v priemere 211-tisíc divákov pri podiele 26,8 percenta.
Projekt mal na obrazovke Markízy premiéru 26. augusta 2013, pracovala na ňom aj časť tímu scenáristov Búrlivého vína. To novinka dokonca pri premiére prekonala v dosiahnutom trhovom podiele – Chlapi neplačú štartovali v podvečernom slote, kde sa pôvodne vysielala vinárska sága, silnejším shareom na úrovni 32,3 percenta.
Náhradou za ukončený seriál vo vysielaní Markízy má byť avizovaná novinka spadajúca opäť do romantického žánru. Podľa informácií viacerých médií má ísť o príbeh z rodinnej pekárne, do ktorého televízia obsadila viacerých hercov zo súčasných či predošlých seriálov. Televízia má registrované názvy Krídla osudu, Vôňa domova, Kukučka, Pieseň kukučky, Jablonka či Práger delikatesy, viaceré z nich by sa mali viazať práve na nový seriál.