Televízia Markíza počas víkendu rozšírila ponuku svojej webovej sekcie Markíza Play, kde zhromažďuje nezamknutý videoobsah mimo svojej inej videoslužby Voyo.sk.
Novinkou v sekcii, pri ktorej televízia prestala používať len nedávno uvedený brand Super TV, je formát Smotánka Plus, ktorý prináša doplnkové reportáže oproti televíznej verzii spoločensko-celebritného magazínu s Erikou Judínyovou.
Bonusový obsah zverejňuje televízia na webe v premiére hneď po skončení televíznej Smotánky – prvý raz sa tak stalo v sobotu 16. novembra o 19:00. Novinku v záverečnom vstupe televízneho programu avizovala aj moderátorka.
Smotánka Plus
Reportáže zverejnené na webe boli o speváčke Dare Rolins či moderátorke Marianne Ďurianovej. V oboch prípadoch televízia na celebritné respondentky naviazala reklamu priamo v reportážach.
V prípade D. Rolins sa redaktorka venovala mladíckemu vzhľadu speváčky, v prestrihu sa v príspevku objavila doktorka Alexandra Novotná zo súkromnej kliniky Esthetic. „Dnes sa za elixír mladosti považuje kyselina hyaluronová,“ podotkla.
V prípade moderátorky Televíznych novín si Smotánka Plus „všimla“ kvalitné vlasy v novej úprave. „Farbu vlasov, akú má Marianna Ďurianová, by som odporúčala robiť len v salóne,“ podotkla v príspevku kaderníčka s odkazom na štyri produkty značky Wella, ktoré boli na obraze v detaile.
Okrem novej Smotánky Plus Markíza v rámci Markíza Play zverejňuje v predstihu ukážky zo svojich pôvodných seriálov Búrlivé víno a Chlapi neplačú, ako aj z reality šou Farma a programu Modré z neba. Na webe má aj pôvodné relácie Showbiz News, Fresh, Búrlivé stretnutia, v ktorých sa herci zo seriálu stretávajú s divákmi, či programy Retro a Cinema Magazín.
Obsah videosekcie Play ako zdroj voľne dostupného videa sa rozširuje – takýto content je u inzerentov komunikujúcich videami žiadaný, zaplatiť si na webe televízie môžu pre-roll spoty, ale aj in-stream reklamu, ktorá preruší prehrávanie videa. Používateľ má na stope videa vopred označené bielou značkou miesta, kde sa reklama prehrá – vie tak o nej v predstihu (hoci preskočiť ju, ako napríklad na YouTube, nemôže).
Archív programov a filmovú knižnicu Markíza naďalej zhromažďuje v službe Voyo.sk, kde naopak reklama predplatiteľov neobťažuje. Služba však stojí 5,99 eura mesačne.