Nadpriemerné čísla mala v sobotu večer aj Joj, ktorá po 20:30 konkurovala filmom Hry o život: Skúška ohňom. Snímku si pozrelo podľa informácií Mediálne.sk 281-tisíc divákov, pričom share dosiahol 25,2 percenta.

Výraznejší bol odstup v univerzálnej cieľovke 12+, kde mala Chart Show 515-tisíc divákov, film Joj 339-tisíc. Pošta pre teba na Jednotke si v tomto nastavení dokázala udržať publikum, videlo ju 356-tisíc divákov v 12+ (16,6 %).

Najsledovanejším programom soboty boli Televízne noviny Markízy s 361-tisíc divákmi v 12 – 54 a trhovým podielom 35,1 percenta.

Spravodajská relácia pozíciu obhájila aj v nedeľu, keď ju sledovalo 389-tisíc mladších divákov (32,4 %). Po 20:30 si potom Markíza v 12 – 54 udržala tesné ratingové vedenie s filmom Colombiana, ktorý sledovalo 358-tisíc divákov z komerčnej cieľovky. Share dosiahol 27,3 percenta.

Podobný trhový podiel – 27,5 percenta – mala šou V siedmom nebi. Tej peoplemetre namerali o čosi nižší počet divákov ako v predchádzajúcich týždňoch, reláciu ich tentoraz sledovalo 349-tisíc.

V 12+ naopak Joj s formátom dominovala, uprednostnilo ho dovedna 693-tisíc divákov. Film Markízy zaujal celkovo 493-tisíc ľudí starších ako 12 rokov.

Piatkový večer ovládla po 20:30 Farma, ktorej Duel sledovalo na Markíze 343-tisíc divákov v 12 – 54. Reality šou mala vďaka tomu v komerčnej cieľovke share 29,9 percenta. V počte divákov o symbolických 5-tisíc preskočila v ratingovej tabuľke aj Televízne noviny a v užšej cieľovke bola najsledovanejším programom dňa.

Film Útek na Horu čarodejníc vysielaný na Joj v rovnakom čase sledovalo 217-tisíc mladších divákov pri podiele 19,7 percenta.

Prakticky zhodný výkon v komerčnej cieľovke dosiahla po 20:50 aj Jednotka s programom Milujem Slovensko, ktorý pozeralo 218-tisíc divákov. Trhový podiel dosiahol 18,9 percenta. Jednotka bola vďaka licencovanej súťaži opäť trhovou dvojkou v 12+, kde evidovala 415-tisíc divákov a podiel 20,7 percenta. Milujem Slovensko bolo znova najsledovanejším programom týždňa verejnoprávnej televízie.

Piatkový večer priniesol aj premiéru akvizičnej dating show Adam hľadá Evu na Plus. Joj nasadila na menšej stanici dve časti za sebou, úspešnejšia bola prvá po 22:15, ktorú sledovalo 67-tisíc divákov v 12 – 54 a 99-tisíc celkovo.

Pre Plus to znamenalo nadpriemerný share 7,6 percenta v komerčnej cieľovke, v ktorej bol formát zároveň najsledovanejším programom piatka, pokiaľ ide o menšie stanice komerčných televízií.