Markíza od aktuálneho týždňa nasadzuje oproti Zoo vysielanej od pondelka do stredy každý deň odlišný formát – v pondelok reprízu Hornej Dolnej, v utorok Búrlivé víno a v stredu Chart Show.
Najviac divákov mala v konkurencii premiérového seriálu Joj Horná Dolná s 85-tisícovým náskokom, naopak utorkové Búrlivé víno za Zoo v 12 – 54 o 15-tisíc divákov zaostalo.
Chart Show naklonila misky váh znovu na stranu Markízy, jej stredajšie vydanie o 20:30 sledovalo 296-tisíc divákov pri trhovom podiele 26,6 percenta.
Zoo evidovala v stredu 246-tisíc mladších divákov, share bol na úrovni 20,5 percenta. Z audienčnej krivky však vyplýva, že počas súbehu oboch formátov bolo rozloženie divákov skoro rovnomerné, Chart Show rástla najmä po konci Zoo.
V 12+ mal podľa peoplemetrov seriál Joj 473-tisíc divákov a podiel 22,2 percenta. Chart Show uprednostnilo v širšom publiku 445-tisíc divákov (22,8 %).
Joj sa znova darí presadzovať aj v podvečernom slote pred spravodajstvom. V ňom Markíza v predošlých týždňoch uspela s návratom Bez servítky, keď ako účinkujúcich vybrala súťažiacich z Farmy.
Záujem divákov ale klesol s tohtotýždňovými dielmi so spevákmi zo Superstar. Lídrom bola v stredu Joj s formátom Moja mama varí lepšie ako tvoja – po 17:55 ho videlo 191-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 22,2 percenta. V 12+ mala relácia 357-tisíc divákov a share 21,5 percenta.
Bez servítky bolo na úrovni 133-tisíc mladších divákov (15,3 %), v univerzálnej cieľovke mala relácia priazeň 255-tisíc divákov (15,1 %).
Najsledovanejším programom dňa bolo v stredu Najlepšie počasie na Joj, videlo ho 333-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (27,8 %) a 649-tisíc celkovo (29,5 %).